• närtvåblirtre

Flera unga gravida? :)

Har just plussat, den 25/6. Är i vecka 6. (5+4).
    Vi är huuur lyckliga som helst. :D
    Har bf enligt fl den 22/2-2010. Vilket är två dagar före min 20års dag :) Kanske får världens bästa födelsedags present? :)

Kanske ska tillägga att jag är 19år och killen är 21år. :)

Vore roligt att prata med någon i ungefär samma ålder, eller folk som fått barn i tidig ålder och kanske har lite tips? :)

• Svar på tråden Flera unga gravida? :)
  • närtvåblirtre

TannaNystrand

hahhaa, jaså? nej jag hatar allt som har med bilar att göra. Då jag har en karl som spenderar typ hela sitt liv i garaget med sin bil. Nerå, nu överdrev jag , men ändå :P

• TannaNystrand
    närtvåblirtre skrev 2009-07-01 14:30:55 följande:
    TannaNystrand hahhaa, jaså? nej jag hatar allt som har med bilar att göra. Då jag har en karl som spenderar typ hela sitt liv i garaget med sin bil. Nerå, nu överdrev jag , men ändå :P
    Jag älskar fina bilar som låter =) så dit ska man ^^ Jag skippade drag racing då bilarna kan låta fruktansvärt högt och vill inte ha en döv unge direkt.. Så blir att åka ner dit nästa år:)
  • närtvåblirtre

TannaNystrand

Att dom låter och håller på sladdar och fjantar sig, tycker jag bara är så otroligt töntigt så det finns inte :P Men är dom sådär snyggt stylad osv.. då äre ju bara roligt att titta på dom. Men inte annars..

• TannaNystrand
    närtvåblirtre skrev 2009-07-01 14:39:08 följande:
    TannaNystrand Att dom låter och håller på sladdar och fjantar sig, tycker jag bara är så otroligt töntigt så det finns inte :P Men är dom sådär snyggt stylad osv.. då äre ju bara roligt att titta på dom. Men inte annars..
    Men nu menade jag ju inte så :P . .. Power meet är ju mer för att visa sin bil :) Ingen tävling direkt.. Drag racing är ju tävling.. Och vissa har ju riktigt högt ljud, dom kör 2 och 2 och ser vem som kör snabbast på en raksträcka .
  • Fatima89

Nu e jag tebax, shad hade så roligt att bada i den lilla polen och nu e vi hemma med grann barnen här och busar med honnom, och han springer konstant fram fram till mig och säger "roligt" med världens smile (( han kommer sova gott inatt))

det är skönt när grannbarnen är här, för medans dom busar med shad så kan jag passa på att göra annat som ex idag (nu) så sitter jag lite här vid datan medans jag kan hålla ett öga på alla barnen här hemma

------------------------------------------------------------------------------------------------------
    har ni börgat med förberedelser? fixa säng plats, el kanske bara kollat runt vad som skall flyttas runt, jag sitter och planerar över vad vi skall göra här hemma,
    har tagit beslutet att bebisens säng får stå framför shads, så dom sover liksom skavfötters, men första tiden kommer vi nog tillbringa nätterna på en mysig madrass i vardagsrummet. för att inte störa mannens och sonens sömn.

• Nikki S

närtvåblirtre
    Tack! =)

Fatima89
    Ja, vad roligt!
    Här har det inte börjat tittas så mycket än. Vi har nyss flyttit och hållt på att fixa iordning lägenheten lite. Storasysters rum är färdigt så hon ska flytta in dit innan lillasyster kommer och lillasyster får bo inne hos oss. Jag är så sugen på att börja köpa saker men försöker hålla mig lite.

• närtvåblirtre

Fatima89

Ååh, vad mysigt :)

Har väl kikat runt lite var man kan tänka sig ställa sängen osv...
    Sen har vi ett så litet badrum så det finns ju inte. Duschen är liksom precis vid tvättstället och toan bredvid så jag funderar på om man ska ha skötbordet i sovrummet ändå?
    Eller är det fel?

• Fatima89
    närtvåblirtre skrev 2009-07-02 14:31:37 följande:
    Fatima89Ååh, vad mysigt :)Har väl kikat runt lite var man kan tänka sig ställa sängen osv... Sen har vi ett så litet badrum så det finns ju inte. Duschen är liksom precis vid tvättstället och toan bredvid så jag funderar på om man ska ha skötbordet i sovrummet ändå?Eller är det fel?
    nä går det gör det, det är bara att ha ett under lägg så kan man byta på golvet,
    sedan så finns det sådana ställ som man kan lägga på badkaret, jag har själv aldrig använt dom men vet att det finns, även sådana skötbord som många skötrum har som man fäller ner finns ju, sj så fick jag en skötmadrass som ligger på disk kon i tvättrummet.
  • Fatima89

ush vad dagarna gå segt nu, vet inte riktigt vad jag skall göra.
    vad gör ni som är hemma för att få dagarna att gå????

Svar på tråden Flera unga gravida? :)