• närtvåblirtre

Flera unga gravida? :)

Har just plussat, den 25/6. Är i vecka 6. (5+4).
    Vi är huuur lyckliga som helst. :D
    Har bf enligt fl den 22/2-2010. Vilket är två dagar före min 20års dag :) Kanske får världens bästa födelsedags present? :)

Kanske ska tillägga att jag är 19år och killen är 21år. :)

Vore roligt att prata med någon i ungefär samma ålder, eller folk som fått barn i tidig ålder och kanske har lite tips? :)

• Svar på tråden Flera unga gravida? :)
  • närtvåblirtre

Fatima89

Men då kanske jag går dit istället. Det känns lättast de.
    Men går man bara dit och säger att man vill boka tid för inskrivning?

• TannaNystrand
    närtvåblirtre skrev 2009-07-01 13:42:40 följande:
    TannaNystrand Oj, jag kan tänka mig de :) Vad sa dina föräldrar när dom fick reda på det då?
    Dom blev lite chockade men ändå glada:) Dom hade ju hoppas på att vi hade väntat i några år till men dom är ändå glada:)
  • Hedda89

Är 20 år, fick veta att jag var gravid 1 vecka innan min sambos födelsedag. Han fyllde 30. :)

• TannaNystrand
    närtvåblirtre skrev 2009-07-01 13:45:23 följande:
    TannaNystrand okej, ja jag gruvar mig för vad mamma ska säga. :/ Usch... När berättade ni de?
    Bara nån dag efter vi fick 2 streck på testet :) Eller 4 streck blir det eftersom jag testade mig 2 ggr :) Testade mig först sen så köpte jag ett till för att vara säker så testade jag mig 2-3 dagar efter sen kanske nån dag efter berättade vi :)
  • kjasdg

Hej, hoppar in här jag med..
    Är 20 år och väntar mitt första barn i november..  är i vecka 19 (18+4)

• Fatima89
    närtvåblirtre skrev 2009-07-01 13:45:23 följande:
    TannaNystrandokej, ja jag gruvar mig för vad mamma ska säga. :/ Usch... När berättade ni de?
    nämen nu får du ringa/sms/berätta, "puffar" dig lite, det kommer gå bra skall du se. första reaktionen är mer av shock, men om du säger det på telefon och åker till dom kanske 1timma el dag senare så har dom hunnit smällta det hela, och så kommer glädjen
Svar på tråden Flera unga gravida? :)