• närtvåblirtre

Flera unga gravida? :)

Har just plussat, den 25/6. Är i vecka 6. (5+4).
    Vi är huuur lyckliga som helst. :D
    Har bf enligt fl den 22/2-2010. Vilket är två dagar före min 20års dag :) Kanske får världens bästa födelsedags present? :)

Kanske ska tillägga att jag är 19år och killen är 21år. :)

Vore roligt att prata med någon i ungefär samma ålder, eller folk som fått barn i tidig ålder och kanske har lite tips? :)

• Svar på tråden Flera unga gravida? :)
  • Fatima89

hejsan, hur går det för er, något nytt, någon som varit på UL
    jag sitter här och förbereder mig, för på tisdag är det dags
    det skall bli så kul att få se den lill*.

vad har ni för er på dagarna, sj så är det mest städning och ordning och reda som gäller, fixa och dona hihi,,

• Fatima89

Komigen nu får ni vakna till liv i regnet,

idag blir det en tripp till buslandet med shad och så möter vi en mycket god veninna där med hennes son (barnen är gämngammla) det skall bli så kul så

Vad planerar ni i regnet? (regnar i GBG iallafall)
    händer det något nytt???

• hilonen

haha nog är vi vakna alltid :P men är jävligt hängig och slö just pga regnet.. inte regnat så mkt idag men det är dåligt mulet väder iaf.. blir att bara ta det lugnt idag, och imorrn blir det ul :)

• Fatima89
    hilonen skrev 2009-07-19 20:00:50 följande:
    haha nog är vi vakna alltid :P men är jävligt hängig och slö just pga regnet.. inte regnat så mkt idag men det är dåligt mulet väder iaf.. blir att bara ta det lugnt idag, och imorrn blir det ul :)
    åhh vad kul,, jag har UL imån med (21/7) det skall bli så kul
    ((hur gick det på ditt UL))
  • hilonen

åh så kul :)
    det gick jätte bra :D det såg ut som det skulle göra, inget fel på pyret vad man kunde se :) det är en helt sjuk känsla som man får när man ligger där :D härligt när man såg att den rörde på sig samtidigt som man kände det!

• närtvåblirtre

Fatima89

Sorry, men har inte haft tid att sitta vid datorn :) Har sovit hos min kusin med hennes sötnosar :)
    Men nu är jag här.
    Inte ul här inte, har inte vart på inskrivning än :/ den 3 augusti ska vi dit :)

Syster har fått vetat att jag har bebis i magen, hon blev så glad så hon började gråta :P Det är mina nyheter :P
    Min kusins barn som är 11 och snart 14 år, har också fått reda på de, samtidigt som syster och dom började hoppa upp å ner och längtar jätte mycket. Inser nu att jag skulle ha väntat lite med att berätta de, men man vill ju bara skrika ut de så alla hör ju :) Man är ju så glad :D

• Fatima89
    närtvåblirtre skrev 2009-07-20 21:22:11 följande:
    Fatima89 Sorry, men har inte haft tid att sitta vid datorn :) Har sovit hos min kusin med hennes sötnosar :) Men nu är jag här. Inte ul här inte, har inte vart på inskrivning än :/ den 3 augusti ska vi dit :)Syster har fått vetat att jag har bebis i magen, hon blev så glad så hon började gråta :P Det är mina nyheter :P Min kusins barn som är 11 och snart 14 år, har också fått reda på de, samtidigt som syster och dom började hoppa upp å ner och längtar jätte mycket. Inser nu att jag skulle ha väntat lite med att berätta de, men man vill ju bara skrika ut de så alla hör ju :) Man är ju så glad :D
    vad härligt att dom togh det då bra, grattis gumman,
    tycker inte du berätta tiddigt,, jag fick ju höra att man inte skall berätta förrän efter UL (v16-20) yngefär, men hehe jag berätta ju så fort +kom på stickan,, då viste ju typ hela världen det, och om det nu skulle hända nått (må Gud förbjuda det) så är det menar och bäst för barnet (försöker vara posetiv) lätta att gräva ner sig annars, och allt kommer gå så bra så, skall du se,
  • närtvåblirtre

Fatima89

Ja, jag hoppas då de. :)
    Men alla frågar hela tiden, syster tjatar att hon längtar. Det är jobbigt :P Nästa gång kommer jag nog vänta ett tag :P

Är barnvakt åt min gudson nu. Min kusins barn. Även storebrorsan är vi barnvakt åt, fast han är med min mamma och syster och handlar osv.
    Medans jag och gudsonen tog en promenad för att sova i vagnen. Så nu sover han här utanför fönstret. :)
    Så himla mysigt! :) Man längtar ju verkligen nu :D

• Fatima89

hejsan. var på UL igår, det gick ganska bra, men vi hade tid 10:30, men dom tog inte in mig förrän 10:50, och jag var såå arg, för jag var där 10min innan, och bara för att en annan kommit sent så fick jag lida för det, men men fick komma in efter att ha sagt till flera barnmorskor att jag hade tid halv,,, sedan då hon väll gorde ultraljudet, så kontrolerar hon ALLT och allt såg bra ut, men så säger hon att hon hittar INGEN MAGSÄCK :-O ((där fick jag smått panik)) efter att ha kollat flera gånger så hitta hon den, ohh vilken lättnad,
    och bilder fick vi med, men som hon sa, "den får väll duga" ((inga vidare bra bilder men vi slapp betala) skall fjäska för dom på köns UL om dom kan ta en, kosta vad det kostar vill, JO jag är inte beräknad till den 12/12-09, utan det blev den 20/12-09, så är nu i v18 +2 (v19) så inte så stor skillnad

• hilonen

blir så trött på allt! skulle skriva in mig på mvc idag.. vill skriva in mig i köping eftersom jag snart ska flytta dit, bor nu i arboga som ligger en bit ifrån köping, men bara för att jag bor i arboga och har min familjeläkare där så kan jag inte bli inskriven i köping om jag inte byter läkare! blir så trött.. varför kan man inte bara få skriva in sig vart fan man vill! läste på internet att det kan ta månader innan de blir klart med att byta familjeläkare! dvs att så fall blir jag tvungen att skriva in mig i arboga, men då blir jag ju tvungen att byta när jag flyttar? som nu kan bli inom några veckor bara! inget kan fan bara gå lätt för mig!

Svar på tråden Flera unga gravida? :)