• närtvåblirtre

Flera unga gravida? :)

Har just plussat, den 25/6. Är i vecka 6. (5+4).
    Vi är huuur lyckliga som helst. :D
    Har bf enligt fl den 22/2-2010. Vilket är två dagar före min 20års dag :) Kanske får världens bästa födelsedags present? :)

Kanske ska tillägga att jag är 19år och killen är 21år. :)

Vore roligt att prata med någon i ungefär samma ålder, eller folk som fått barn i tidig ålder och kanske har lite tips? :)

• Svar på tråden Flera unga gravida? :)
  • TannaNystrand
    närtvåblirtre skrev 2009-07-01 14:04:45 följande:
    TannaNystrand men gud vad skönt... jag blir avis :P
    Ja men jag har ju varit gravid förut men då fick jag ju missfall så det var ju lättare att berätta nu när man visste på ett ungefär hur dom skulle reagera :)
  • närtvåblirtre

TannaNystrand

Jag har också varit gravid förut men gjorde abort. Och dom blev inte alls glada över att jag var gravid. Iallafall inte mamma. :(
    Så därför jaginte vågar berätta, för är rädd att hon ska bli lika arg och besviken som förra gången..

• TannaNystrand
    närtvåblirtre skrev 2009-07-01 14:12:05 följande:
    TannaNystrand Jag har också varit gravid förut men gjorde abort. Och dom blev inte alls glada över att jag var gravid. Iallafall inte mamma. :( Så därför jaginte vågar berätta, för är rädd att hon ska bli lika arg och besviken som förra gången..
    Aha men usch då =/ Hoppas hin tar det bättre den här gången.
  • Fatima89

Nikki S skrev 2009-07-01 14:01:34 följande:

Fatima 89:Ah, hej! Jag är har nyss fyllt nitton och kommer fylle tjugo ungefär ett halvår efter att lillasyster kommer. Vi har sen innan en dotter född okt-07.
    okey, jag har en son som är född september -07 ganska gämngammla
  • TannaNystrand
    närtvåblirtre skrev 2009-07-01 14:15:21 följande:
    TannaNystrand det hoppas jag också!!! När köpte ni erat första bebis plagg? :)
    Har bara köpt en liten tröja till bebisen. Har inte hunnit köpa en massa saker är ju bara i vecka 23 än. Men efter power meet ska vi nog börja köpa lite grejer iaf kolla:)
  • närtvåblirtre

TannaNystrand

Vad är power meet då? :)

tror jag ska köpa en liten body eller nåt, kan inte hålla mig borta :)

• TannaNystrand
    närtvåblirtre skrev 2009-07-01 14:21:13 följande:
    TannaNystrand Vad är power meet då? :) tror jag ska köpa en liten body eller nåt, kan inte hålla mig borta :)
    Vet du inte det ? :o Det är ju världskänt =o Typ bilträff i Västerås^^
Svar på tråden Flera unga gravida? :)