• närtvåblirtre

Flera unga gravida? :)

Har just plussat, den 25/6. Är i vecka 6. (5+4).
    Vi är huuur lyckliga som helst. :D
    Har bf enligt fl den 22/2-2010. Vilket är två dagar före min 20års dag :) Kanske får världens bästa födelsedags present? :)

Kanske ska tillägga att jag är 19år och killen är 21år. :)

Vore roligt att prata med någon i ungefär samma ålder, eller folk som fått barn i tidig ålder och kanske har lite tips? :)

• Svar på tråden Flera unga gravida? :)
  • Undret Gilan

Här är en till ung gravid tjej är det okej om jag hänger på här? Jag blir 21 och sambon 20 i september. Är nu i v7 och väntar våran första lilla krabat, imorgon ska vi på vul och se exakt vilken vecka vi är i och kolla så allt ser okej ut.

~~¤*Förlovad*¤~~
  • närtvåblirtre

Fatima89

Men gud vad irriterande.
    Men vilken tur att dom hittade lilla magsäcken då :O :)
    Vill också på ul snart, men dit äre väl ett tag kvar för mig :(

• 4familjen

nu är jag inte gravid, men reflekterade på vad om stod skrivet i ts: folk som fått barn i tidig ålder

Jag fick mitt första barn månaden efter jag fyllt 19, andra barnet vid 21 och tredje barnet 2 mån efter min 23 årsdag

• Scrudge

Är vecka 19+0 idag!
    Var och lyssnade på hjärtljudet igår! riktigt häftigt faktiskt!
    Någon som känt sparkar ännu?

• hilonen
    Scrudge skrev 2009-07-24 11:51:40 följande:
    Är vecka 19+0 idag!Var och lyssnade på hjärtljudet igår! riktigt häftigt faktiskt!Någon som känt sparkar ännu?
    Nästan som mig då :D 19+6! oh va coolt :) skulle jag oxå vela göra!
    Ja jag har känt, gjorde jag redan i v.17. love it!
  • närtvåblirtre

4familjen

Oooh, grattis :D
    Jag tycker de är så kul med folk som får barn tidigt. :) Dom borde ha en guldmedalj tycker jag, även andra mammor också :D
    Inga planer på fler? ;)

Scrudge

Jag känner bara bubbel bubbel :P Men de är ju inte så konstigt när jag bara är i vecka 10 :)

• Scrudge

Okej tror jag har börjat känna nu dom här
    dagarna med, men så svårt att urskilja vad som är vad!
    Vill att det skall kännas på utsidan nu, så sambon får känna med =)

• hilonen
    Scrudge skrev 2009-07-26 16:15:07 följande:
    Okej tror jag har börjat känna nu dom här dagarna med, men så svårt att urskilja vad som är vad!Vill att det skall kännas på utsidan nu, så sambon får känna med =)
    du lär märka efter ett tag om det är sparkar du känner :) jag var oxå osäker i början men sen märker man vad som är vad.. jag känner på utsidan oxå, karate kid som är där inne känns de som hehe, pojkvännen har kännt oxå :)
  • Fatima89
    Scrudge skrev 2009-07-24 11:51:40 följande:
    Är vecka 19+0 idag!Var och lyssnade på hjärtljudet igår! riktigt häftigt faktiskt!Någon som känt sparkar ännu?
    hilonen skrev 2009-07-24 13:31:37 följande:
    Nästan som mig då :D 19+6! oh va coolt :) skulle jag oxå vela göra!Ja jag har känt, gjorde jag redan i v.17. love it!
    Är i v 19+1 här (fick det efter UL) Känner sparkarna nu, men har inte lyckast känna med handen, då plutten altid slutar då jag fått dit handen
  • 4familjen
    närtvåblirtre skrev 2009-07-26 12:46:38 följande:
    4familjen Oooh, grattis :DJag tycker de är så kul med folk som får barn tidigt. :) Dom borde ha en guldmedalj tycker jag, även andra mammor också :D Inga planer på fler? ;)Scrudge Jag känner bara bubbel bubbel :P Men de är ju inte så konstigt när jag bara är i vecka 10 :)
    hehe, jag skulle kunna tänka mig en till om några år, men sambon säger tvärt NEJ!
Svar på tråden Flera unga gravida? :)