• närtvåblirtre

Flera unga gravida? :)

Har just plussat, den 25/6. Är i vecka 6. (5+4).
    Vi är huuur lyckliga som helst. :D
    Har bf enligt fl den 22/2-2010. Vilket är två dagar före min 20års dag :) Kanske får världens bästa födelsedags present? :)

Kanske ska tillägga att jag är 19år och killen är 21år. :)

Vore roligt att prata med någon i ungefär samma ålder, eller folk som fått barn i tidig ålder och kanske har lite tips? :)

• Svar på tråden Flera unga gravida? :)
  • Fatima89

hejsan, hur är det med er, det har börgat bli lite svalare ute, iallafall för att det kommer lite blåst.
    vad har ni för er på dagarna? idag har jag städat som bara den. känns skönt nu efteråt, då det är snyggt och fräsht hemma,

nä ush jag har fått något konstigt utslag på kinden (brevid munen) det har kliat nån dag men jag trode att det var en finne som skulle komma upp, nu är det ett fler par blåsor i en cirkel på 3cm. och kliar gör det som attan, tur att man kan hålla fingrarna i styr,

• närtvåblirtre

Fatima89

Sitter här och gruvar mig för att ringa till MVC, att ringa till okända människor är jobbigt för mig :/ Har världens telefonskräck. Uscha... Vad ska man säga?

• Fatima89
    närtvåblirtre skrev 2009-07-01 13:31:50 följande:
    Fatima89Sitter här och gruvar mig för att ringa till MVC, att ringa till okända människor är jobbigt för mig :/ Har världens telefonskräck. Uscha... Vad ska man säga?
    Vad är ärendet till MVC? ring och säg:
    hej jag heter ___ och ringer för att jag vill ____.
    ((invänta svar))
  • närtvåblirtre

För att jag vill skriva in mig. Men är värsta osäker i mig själv. Har alltid varit de. Skit jobbigt. :/
    Men jag SKA ringa, jag MÅSTE ringa...

• TannaNystrand
    närtvåblirtre skrev 2009-06-27 20:35:13 följande:
    Har just plussat, den 25/6. Är i vecka 6. (5+4). Vi är huuur lyckliga som helst. :D Har bf enligt fl den 22/2-2010. Vilket är två dagar före min 20års dag :) Kanske får världens bästa födelsedags present? :) Kanske ska tillägga att jag är 19år och killen är 21år. :) Vore roligt att prata med någon i ungefär samma ålder, eller folk som fått barn i tidig ålder och kanske har lite tips? :)
    Är 17 och väntar mitt första med min pojkvän :) Är i vecka 22 (21+5) :)
  • TannaNystrand
    närtvåblirtre skrev 2009-07-01 13:39:45 följande:
    TannaNystrand Grattis :D:D Hur känns de? :)
    Det känns helt overkligt men helt underbart :) För ca 2 år sen fick jag ju missfall så vi är riktigt lyckliga att få en liten nu :)
  • Fatima89
    närtvåblirtre skrev 2009-07-01 13:36:13 följande:
    För att jag vill skriva in mig. Men är värsta osäker i mig själv. Har alltid varit de. Skit jobbigt. :/ Men jag SKA ringa, jag MÅSTE ringa...
    jadå, det är lätt, el så kan du gå dit på ett "dropp in" det brukar jag göra, då gör dom "oftast" ett grav -Test och bokar tid för inskrivning, el så ringer du helt enkelt och begär en tid,, lycka till,
Svar på tråden Flera unga gravida? :)