• närtvåblirtre

Flera unga gravida? :)

Har just plussat, den 25/6. Är i vecka 6. (5+4).
    Vi är huuur lyckliga som helst. :D
    Har bf enligt fl den 22/2-2010. Vilket är två dagar före min 20års dag :) Kanske får världens bästa födelsedags present? :)

Kanske ska tillägga att jag är 19år och killen är 21år. :)

Vore roligt att prata med någon i ungefär samma ålder, eller folk som fått barn i tidig ålder och kanske har lite tips? :)

• Svar på tråden Flera unga gravida? :)
  • Fatima89
    närtvåblirtre skrev 2009-07-05 14:11:07 följande:
    En glad nyhet :)Jag har berättat för mamma. Skickade ett sms och berättade hur det var. Jag antog att hon redan visste och till svar fick jag :)"GRATTIS! Hoppas det löser sig. All lycka till er. Kram Mozzan". Känns jätte skönt :) Men nu vet ni det också! :)
    åhhh vad härligt att hon tog det såå bra, ser du det var inget att oroa sig över

nu kanske ni kan shopa baby kläder ihop
  • Kimmy

Jag har haft blödande tandkött båda mina gravditeter och då menar jag HELA graviditeten. Ingen fara, vissa får bara känsligare tandkött när man är gravid. Därför man måste vara nogrannare med tandhygien då det är lättare att få hål i tänderna m.m

• Fatima89

åhh vilken slö dag det har varit idag, gick upp 7 och var på flekis (öppnaförskolan) med shad vid 9, och hemma igen vid 1, har inte gort ett dugg, specielt nu på kvällen så sitter vi bara och segar. men imån blir det väll annat. då skall jag och en väninna till ullared (barnlediga båda två) min mamma skall ta shad, så hon kommer ikväll och sover över, efter som vi åker så tiddigt och det kommer nog allt bli "lite" baby-prylar...

• närtvåblirtre

Fatima89

Du, hon blev skiiit glad :D
    Jag tror inte mina öron alltså. Hon är så himla glad och stolt så de finns inte :)
    Känns kanon bra :D

• Fatima89
    närtvåblirtre skrev 2009-07-06 19:13:28 följande:
    Fatima89Du, hon blev skiiit glad :D Jag tror inte mina öron alltså. Hon är så himla glad och stolt så de finns inte :)Känns kanon bra :D
    åhh så hätlig, är verkligen glad för din skull
  • närtvåblirtre

Fatima89

Det är jag också :D
    Är det farligt att inte ha molvärk i "tjej" magen?
    Kan de ha hänt något då?
    Är i vecka 8 nu och har inte alls lika mycket värk som jag hade förut. :/

• Fatima89
    närtvåblirtre skrev 2009-07-07 11:24:10 följande:
    Fatima89 Det är jag också :DÄr det farligt att inte ha molvärk i "tjej" magen? Kan de ha hänt något då?Är i vecka 8 nu och har inte alls lika mycket värk som jag hade förut. :/
    nej det är det inte, alla graviditeter är olika, men min son kände jag absolut ingenting, förutom att magen blev större, men denna gången har jag både mensliknande värk, ryggvärk, och ont i benen, så skulle säga att du har turen att få det lätt
  • närtvåblirtre

Fatima89

Jag trodde att värken försvunnit, men det har den inte :P
    Har ont fortfarande. Och ibland typ ilar de i höger ben, typ som om jag får sendrag nästan..

• Sofiiina

Jag är 17 år och plussade i tisdags och är väldigt lycklig! bf är på min 18-årsdag! Bästa pressenten nånsin :D

• Fatima89
    närtvåblirtre skrev 2009-07-09 13:20:40 följande:
    Fatima89 Jag trodde att värken försvunnit, men det har den inte :PHar ont fortfarande. Och ibland typ ilar de i höger ben, typ som om jag får sendrag nästan..
    okey, du kanske skall kontakta din MVC... hoppas att det går över, krya på dej // kram
Svar på tråden Flera unga gravida? :)