• närtvåblirtre

Flera unga gravida? :)

Har just plussat, den 25/6. Är i vecka 6. (5+4).
    Vi är huuur lyckliga som helst. :D
    Har bf enligt fl den 22/2-2010. Vilket är två dagar före min 20års dag :) Kanske får världens bästa födelsedags present? :)

Kanske ska tillägga att jag är 19år och killen är 21år. :)

Vore roligt att prata med någon i ungefär samma ålder, eller folk som fått barn i tidig ålder och kanske har lite tips? :)

• Svar på tråden Flera unga gravida? :)
  • närtvåblirtre

Fatima89

Så var verkligen inte läget förra gången, och jag tror inte heller att det är så nu tyvärr :(

Eller hon är mer typ kramig av sig nu för tiden. :S
    Men känns som att hon typ försöker ignorera att jag är gravid.
    Men killen min ville att v i skulle vänta lite.

Det värsta av allt är att hon har (tror ja) bokat tid för gardacil spruta åt mig. Mot livmoderhalscancer och den kan ju inte jag ta nu.
    Så snart måste jag berätta :P kanske de hon vill?

• Fatima89

ojj nu skall jag ta på mig, och springa och hämta grabben på dagis (hämtar lite tiddigare idag) för vi skall till grannen, så skall ha få bada i deras pol :D

• Fatima89
    närtvåblirtre skrev 2009-07-01 13:53:10 följande:
    Fatima89Så var verkligen inte läget förra gången, och jag tror inte heller att det är så nu tyvärr :( Eller hon är mer typ kramig av sig nu för tiden. :S Men känns som att hon typ försöker ignorera att jag är gravid. Men killen min ville att v i skulle vänta lite. Det värsta av allt är att hon har (tror ja) bokat tid för gardacil spruta åt mig. Mot livmoderhalscancer och den kan ju inte jag ta nu. Så snart måste jag berätta :P kanske de hon vill?
    det kommer gå bra skall du se, vet hur det känns, man håller på att få en hjärtklappning presis innan orden kommer ut, men det kanske är lättare att sms då,

jag skrev ett bra och lämna till min pappa, och komtebax 1 timma senare, självklart var dom första reaktionerna lite anorlunda (när jag berätta att jag vänta sonen), men denna gången så ringde jag samma kväll jag fått pluset, (var i irak då) och skrek "shad skall bli store bror" mer var det inte med det

du skall se att det kommer gå så bra så
  • Nikki S

Hallå!
    Jag är 19 år och väntar mitt andra barn i v.19. Någon annan som väntar sitt andra barn?

• Fatima89
    närtvåblirtre skrev 2009-07-01 13:54:06 följande:
    Fatima89Bäst du skyndar dig :)Jag blev super på makaroner och ketchup, fan vad gott :P
    hehe ja, gott, tror det blir nått snabbt till middag här idag med, men vet inte änn vad det blir
  • Fatima89

Nikki S skrev 2009-07-01 13:56:58 följande:

Hallå!Jag är 19 år och väntar mitt andra barn i v.19. Någon annan som väntar sitt andra barn?
    hejsan, jag väntar andra barnet (är i v17), jag är 19år men hinner fylla 20 innan bebisen kommer
  • närtvåblirtre

Fatima89

Ja, det blir ett sms när det väl blir :)
    Sen får vi se vad som händer efter de. Jag kan ju skriva här senare vad jag tänker skriva så får ni komma med tips om det låter bra osv ...
    Tänkte förklara för dom hur det faktiskt ligger till och att det är våra liv och vi bestämmer faktiskt över dom nu.

Men gud vad skönt att dom tog det bra. Fan jag vill också att dom ska bli glad!!

• Nikki S

Fatima 89:
    Ah, hej! Jag är har nyss fyllt nitton och kommer fylle tjugo ungefär ett halvår efter att lillasyster kommer. Vi har sen innan en dotter född okt-07.

• TannaNystrand
    närtvåblirtre skrev 2009-07-01 13:49:17 följande:
    TannaNystrand Sa ni det bara rakt ut?
    Ungefär, sa att vi hade nått att berätta och så förstod dom :) Vi sa aldrig att vi väntade dom förstod ju direkt :)
Svar på tråden Flera unga gravida? :)