• närtvåblirtre

Flera unga gravida? :)

Har just plussat, den 25/6. Är i vecka 6. (5+4).
    Vi är huuur lyckliga som helst. :D
    Har bf enligt fl den 22/2-2010. Vilket är två dagar före min 20års dag :) Kanske får världens bästa födelsedags present? :)

Kanske ska tillägga att jag är 19år och killen är 21år. :)

Vore roligt att prata med någon i ungefär samma ålder, eller folk som fått barn i tidig ålder och kanske har lite tips? :)

• Svar på tråden Flera unga gravida? :)
  • Tudde

Jag blir 22 på fredag. Var 19 när första dottern föddes och 21 när andra.. Nu längtar jag efter en till :)

*hänger med i er tråd och smygläser lite*

• Scrudge

Hilonen!

Du hade rätt, nu känner jag klart och tydligt vad som är sparkar!
    Sambon har inte lyckats känns en, den tycks alltid sluta när hans hand kommer! =)

• hilonen
    Scrudge skrev 2009-07-28 11:53:08 följande:
    Hilonen!Du hade rätt, nu känner jag klart och tydligt vad som är sparkar!Sambon har inte lyckats känns en, den tycks alltid sluta när hans hand kommer! =)
    visst är det härligt? hehe jaa det är så typiskt att den slutar just då :P ni får vara lite snabbare!
  • hilonen
    Tudde skrev 2009-07-28 00:41:20 följande:
    Jag blir 22 på fredag. Var 19 när första dottern föddes och 21 när andra.. Nu längtar jag efter en till :)*hänger med i er tråd och smygläser lite*
    välkommen in :)
  • 4familjen
    Tudde skrev 2009-07-28 00:41:20 följande:
    Jag blir 22 på fredag. Var 19 när första dottern föddes och 21 när andra.. Nu längtar jag efter en till :)*hänger med i er tråd och smygläser lite*
    som mig då
  • hilonen

Någon som har nått nytt att berätta? :P
    har ni börjat inhandla bebisprylar? dvs vagn, säng osv..
    jag har gått in i v 22 nu och känns som att tiden bara rinner iväg.. har inte fått till nånting än, börjar känna mig stressad! inte långt kvar tills den 11 december då den är beräknad att ploppa ut!

• mysgravid

är 20 och har en dotter på 4 veckor... börjar nästa längta efter syskon redan när man sitter här inne....
    kan tllägga att jag had en väldigt lätt graviditet och förlossning, hade endast lustgas och det några få min sprack inget alls och mådde toppen efteråt så det är kanske inte så konstigt.. fick ju mitt underverk

• 4familjen
    mysgravid skrev 2009-08-09 16:55:28 följande:
    är 20 och har en dotter på 4 veckor... börjar nästa längta efter syskon redan när man sitter här inne....kan tllägga att jag had en väldigt lätt graviditet och förlossning, hade endast lustgas och det några få min sprack inget alls och mådde toppen efteråt så det är kanske inte så konstigt.. fick ju mitt underverk
    ja tom jag är sugen, och mina graviditeter har varit "from hell", eller 3:an var sådär, men dom två första *ryser*
Svar på tråden Flera unga gravida? :)