• närtvåblirtre

Flera unga gravida? :)

Har just plussat, den 25/6. Är i vecka 6. (5+4).
    Vi är huuur lyckliga som helst. :D
    Har bf enligt fl den 22/2-2010. Vilket är två dagar före min 20års dag :) Kanske får världens bästa födelsedags present? :)

Kanske ska tillägga att jag är 19år och killen är 21år. :)

Vore roligt att prata med någon i ungefär samma ålder, eller folk som fått barn i tidig ålder och kanske har lite tips? :)

• Svar på tråden Flera unga gravida? :)
  • 4familjen

ja att veta själv vilket kön det blir och hålla det hemligt för pappan är nog inte lätt, man börjar nog automatiskt köpa lite kläder osv som passar till kille/tjej :D

• Fatima89

hejsan, idag har vi varit hos mvc. allt såg fint ut, alla värden och sådant, och vi fick lyssna på hjärtat (155) och det var oxå bra, och änn så länge behöver jag inte käka järntabbleter ... hur går det för er och magarna. vad gör ni på dagarna?

• närtvåblirtre

hilonen

precis, vill nog börja köpa pojke/flickkläder isf ju :P
    Så kanske lika bra att inte veta :)

Fatima89 - Här gör vi inte ett skit om dagarna, sover, gråter och äter typ :P
    Graviditetshormonerna spökar till tusen jag har lust att dra ett täcke över huvudet och gråta i evigheter.

• EmmaLilje

här är en ung tjej till på 17år.. väntar tvillingar..den 21 feb.. någon mer?

• hilonen
    EmmaLilje skrev 2009-08-22 14:44:36 följande:
    här är en ung tjej till på 17år.. väntar tvillingar..den 21 feb.. någon mer?
    åh va mysigt! grattis :)
  • hilonen

någon som har tips på hur man kan bli lite piggare om dagarna? jag är helt slut 24 7, orkar inte göra ett skit.. alldeles stel i hela kroppen och vill bara ligga ner hela tiden!

• Fatima89

jag blir oxå lätt trött men har märkt att håller jag igång så märker jag inte av det, så jag gör "att göra" listor varge dag, och planerar varge dag, då hinner tröttheten ikapp runt 10-11 på kvällen och det är lagom,, för några veckor sedan slockna jag alltid kl 5 på soffan, men funkar det,,

• mrsjoy

Jag heter Maria, fyller 20 i jul.. har en dotter på 3,5månad:) Hur myysigt som helst! Vore kul o prata med fler unga:)

• hilonen

Ja de är ju faktiskt sant nu när ja tänker på det!
    måste nog oxå göra sån lista!

• närtvåblirtre

Vet någon här om det går att köpa liggdyna till en briokombi 05.
    Är nämligen så att vi har fått ärva en briokombi av min kusin. Men dynan till liggdelen har dom slängt pga råttskit på den.
    Finns de att köpa tror ni? Isf var? :)

Svar på tråden Flera unga gravida? :)