• närtvåblirtre

Flera unga gravida? :)

Har just plussat, den 25/6. Är i vecka 6. (5+4).
    Vi är huuur lyckliga som helst. :D
    Har bf enligt fl den 22/2-2010. Vilket är två dagar före min 20års dag :) Kanske får världens bästa födelsedags present? :)

Kanske ska tillägga att jag är 19år och killen är 21år. :)

Vore roligt att prata med någon i ungefär samma ålder, eller folk som fått barn i tidig ålder och kanske har lite tips? :)

• Svar på tråden Flera unga gravida? :)
  • närtvåblirtre

Kimmy

Hahah, tack :) Äsch vadårå? :P

Jaha, okej. Nej jag har just tagit studenten och har sökt jobb som en tok. Men har inte fått något än.
    Men jag känner en kompis som jobbar på en restaurang. Och hon sa att dom behövde folk, så jag sa att hon gärna kunde säga att jag finns och att jag kan börja jobba när som helst :)
    Så hon hade gjort de. Hon talade även om att jag var gravid och det verkar inte alls vara några problem med de, så chefen skulle kolla upp, så jag hoppas på ett samtal snart :)

Men min älskling jobbar och har fast. Dock är lönen inte så jätte hög, men han jobbar extra på ett annat företag också, så det är bra. Där får han jobba när han vill i princip, så det är inte så att vi är utan pengar.
    Vi bor i en ganska stor tvåa några meter ifrån centrum. Så det känns jätte bra :)

• närtvåblirtre

Kimmy

Ååh, vad härligt :)
    Jag hoppas verkligen att min mamma också blir glad.
    Jag har ju som sagt redan vart gravid förut, men slutade i abort. Och mamma var inte alls glad. Så jag är jätte orolig för hur hon ska ta de nu? Och vad och hur jag ska säga de?

• Character

närtvåblirtre

Ja hihi det hoppas vi med:)
    jag är iaf 21 och sambon är 27.

• Kimmy

:) Det blir nog bra, tror ni kommer kunna ge er lill* det den behöver oavsett. Det viktigaste är ju faktiskt trygghet och kärlek. Sen får ju oftast den första SÅ mycker grejer. Sambon tjänade inte speciellt bra heller men men... :)

Jag hoppas och tror att hon blir glad, du verkar ju verkligen vara det så det hoppas jag ju att dem ser och gläjds med dig ;)

• närtvåblirtre

Kimmy

Ja, men precis!!

Du, jag har aldrig känt mig såhär lycklig tror jag.
    Förra gången jag var gravid, kände jag mig osäker och rädd och kändes itne alls lika bra som det gör idag. :)
    Nu är det mest spännande, underbart, lite skrämmande för vad som kommer att hända och vad andra kommer att säga.
    Men är ändå så himla glad. Jag fattar fortfarande inte. Tror jag måste göra ett till test för att se om de verkligen är sant :P

• Character

närtvåblirtre

ja men du skulle höra han ifrån början då jag började prata om barn med han i maj tror jag då var han inte alls intresserad han sa att han kände sig fortfarande som 17:P men nu denna vecka har han börjat fråga hur mycket det kommer att kosta med första bebis och vad behöver köpas, och han har börjat läsa om kost till mig m.m för han själv är ett kost freak:P men han har blivit mer engagerad nu:D

• närtvåblirtre

Character

Men gud vad bra :) det måste ju ändå kännas skönt.
    Så mycket bryr sig inte min grabb. Eller det gör han säkert, men han är sån som inte visar de :/ Skit tråkigt!!
    Men det kanske kommer när han börjar se att magen växer? :)

• Kimmy
    närtvåblirtre skrev 2009-06-27 21:07:02 följande:
    KimmyJa, men precis!!Du, jag har aldrig känt mig såhär lycklig tror jag. Förra gången jag var gravid, kände jag mig osäker och rädd och kändes itne alls lika bra som det gör idag. :)Nu är det mest spännande, underbart, lite skrämmande för vad som kommer att hända och vad andra kommer att säga. Men är ändå så himla glad. Jag fattar fortfarande inte. Tror jag måste göra ett till test för att se om de verkligen är sant :P
    Därför tror jag din mamma blir glad denna gång, hon kände väl att du inte var redo förra gången. Nu låter du ju verkligen redo, om man nu kan vara det :) Att vara skrämd tror jag bara är bra. Jag tror jag är mer skrämd denna gång. Sambon tar över ett företag och kommer göra 70 timmars veckor och jag ska ta hand om en bebis och en tvååring själv. Ibland förstår jag inte hur jag ska klara det men tänker att det finns så många ensamstående mammor i världen som klarar det så varför ska inte jag? :)
  • Character

närtvåblirtre

Ja när magen börjar att synas då kommer nog pappa känslorna fram:D

jag önskar dig iaf all lycka med lill knotten:D

Svar på tråden Flera unga gravida? :)