närtvåblirtre skrev 2009-06-28 08:22:31 följande:
KimmyJa, nu när det känns riktigt bra för mig, så kanske jag kan övertyga henne om att jag faktiskt klarar det här. Jag vill visa dom att jag klarar det här!!Jag tror man kan känna sig redo. Men när bebisen kommer får man reda på om man kände rätt tror ja :PMen nu känns det sååå bra iallafall! Kan fortfarande inte fatta de? Jag svävar på rosa moln :) Men du, det där klarar du galant tror jag :) Min pojkvän kommer säkert jobba mycket han också, så vi får väl åka och träffa varandra och umgås då :P Nerå, men precis som du säger. Alla andra klarar ju de. Min kusin är ensamstående och har tre barn. Den minsta är 3år, och dom andra är över 10 så dom klarar ju sig skapligt själv iallafall. Men du ska se att de funkar :)
Härligt, du låter verkligen super lycklig så Grattis än en gång :)
Jo du har rätt, klart man klarar sig. Jasså? Ja han hade extra jobb också, din sambo?
Får hoppas att man får en snäll bebis som bara vill äta och sova. Då min tvååring leker så fint själv vore jag ju nästan bortskämd om lillbebisen ville vara duktig och låta mamma vila också :)