• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8
  • sthlmstjejen

Här är allt bra, F sov hela natten för första gången så vällingavvänjningen har gjhort sitt! Superduperskönt!! Blev chockad av att vakna kl halv sex och sovit en hel natt utan att vakna, har inte hänt sen jag blev gravid med mellan!!

• Melva

sthlmstjejen: vad gott .

L var ju borta inatt och A vaknade först, 10 i 7. Vanligtvis brukar V vakna vid 6, men idag vaknade han sist, kvart i 8! . Så det blev en go natt för mig med, även om jag inte kom i säng förrän sent .

Snart frukost och sen blir det nog ut, om det inte är för varmt.

• Melva

Nyss stod A i några sekunder själv, men det var inget han tänkte på .
    Vi går ut i em istället, är för varmt nu.

E och V sitter och målar med vattenfärger, men dom målar mer varandra än på pappret .

• Kvack

Ska åka ut till Vinön med barnen idag. Sjöräddningen ska ha någon uppvisning. Kan vara kul fär H och R att titta på.

• Lina S

Sam vaknade med feber på sin ettårsdag men han är ganska pigg ändå, tror det är tänderna för han är ju lös i magen också.

Jag var med i en annan tråd samtidigt som denna med bebisar i Sams ålder men jag hann inte med båda  när han hade kommit så jag är inte alls aktiv där, skriver inte och läser inte (Lana är du med där fortfarande?)
    Men de var i alla fall gulliga och inboxade den akutella tråden till mig och hade skrivit grattis till Sam och allt

Nu åter till städningen snart kommer alla gäster!

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • linn78

Grattis Sam på 1 års dagen!!!! Synd med feber bara men ni skulle inte fira idag ändå eller hur var det?? *glömsk*

• Lina S

Linn  -  jo, klockan fem är huset fullt

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • Buschi
    luzorsus skrev 2009-08-07 22:52:00 följande:
    ja Myra som fyllde 1 i tisdags, precis som din Har börjat stappla, gjorde det typ lördagen innan ett års dagen...hon har gått 7 steg typ...det roliga är att hon går om ingen står framför henne och peppar oxå........man ser henne sitta ner och leka, sen ställer hon sig upp och försöker gå...så söt så
    ja dem ser helt underbart söta ut. Min kompis barn blev tio månader i slutet på juli och han har börjat gå. Fortfarande väldigt ostadigt men han ställer sig upp och sen far han iväg, helt orädd för att ramla. Tillskillnad från min älskling som blir rädd bara av att hon står själv. Men nu har hon börjat ställa sig upp själv utan stöd så vi får se om något är på gång. Hon blir så stolt när hon står där och försöker hålla balansen.
  • Lana

lina;nä hinner bara med denna i princip.jag var med då vi bytte tråd men hinner inte fasten jag vill.de är så snälla där.

är helt off men när alla fyller,hoppas ni inte tar illa upp. men grattis alla söta små som fyllt i dagarna.

buschi,Elly fyller 1år den 24e och började eg gå för flera månader sedan men hon hade inte balansen och ramlade hela tiden så hon la det på is och började för några veckor sedan gå.nu går hon fint vill mer än hon kan så hon slår sig heeela tiden.

Varit ute på holmarna i dag. så härligt i dag blir det grillning och så ska jag blanda mig en go drink

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8