Lille,
Ja precism det var så jag tänkte göra. sätta ut vår vagn för 2500 kanske trots att jag inte tror att vi kan få mer än 1500 för den! Alltså får jag 3 kronor så är det ju en vinst, eftersom jag inte har räknat med att vi säljer den alls!!
Och visst behöver man ha en singelvagn sen också!!! Jag kommer ju behålla gracon, gaaah jag kommer vilja skaffa fler barn sen bara för att slippa göra mig av med vagnen hahahaha!
var nu iväg och köpte en tvillingsulky från Emmaljunga. Skitgammal är den nog, men bry! Hjulen var slitna och alla "leder" ska ju vara självfästande, typ för fotstödet osv, och de funkade, men var väl inte i toppenskick. MEN den är perfekt för oss att ha här hemma i trädgården osv sen! Då kan vi verkligen göra oss av med den finare emmaljungan och satsa på en riktigt smidig syskonvagn! SKÖNT!!! 400 spänn gav jag för vagnen förresten! OCH - Ph tyckte det var en bra vagn och bra affär!!
Heidi,
Jag ringde vc, men de bad mig ju att ringa idag igen. Men jag tog sovmorgon... Haha... Och nu ska vi väål åka bort då inför teds andra födelsedagskalas i helgen! Så ingen mening med att ringa imorrn heller... jaja... Jag struntar i det, jag hålkler mig på mitt hörn och så får vi se vad som händer! Jag har ju en del att fixa med som jag måste göra själv ändå. Tex rota runt i alla filer och rensa osv, inför att jag går hem igen! Lika bra att sätta igång med det redan nu! Sedan är det ju lixom typ 8 dagar till som jag har tänkt jobba... totalt alltså!!!