• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8
  • goshheidi

VT, vilka härliga bilder på bloggen! Men...jag blev inte klok på dendär tjocka halva släkten bilden :) ...så nu måste du förklara :) Är Marcus och David tvillingar? De är ju så himla lika i såfall!

Vad roligt med dendär clown-näsan :) Inte lika roligt med den argsinta som attackerade ditt val med Lyckelis mat. Jag tyckte att du gav ett jättebra svar!

• Lana

Grattis alla som fyllt 1 {#lang_emotions_flower}

MissH;fy va rötet med en sådan natt.hoppas tänderna vilar ett tag nu så det kan bli lugnare.

jucea;stora killen

lina; är sååååååå avis.ha det så skönt,.

heidi,lägger mig ,nä marcus och david är inte tvillingar men sååååå lika.

• Melva

Jag behöver prata om något privat, ni får gärna komma in på fb i vår grupp och kommentera. Vill inte ta det här.

• lille08

Nån som vet när man kan börja ge små barn ärtsoppa? William fick smaka lite idag och tyckte att det var supergott!!

Ärtsoppa måste vara en gravid-nojja jag fått! Haha! Gillar i och för sig det annars också men äter det inte särskilt ofta. Ett par gånger om året kanske. Nu blir det minst ett par gånger i veckan. Skulle nog kunna käka det varje dag!

• linn78

melva: har också svarat dej på fb

lille, VT och jucea: tack för era svar! Det måste vara tre-dagars-febern han haft, idag har prickarna i huvudet bleknat lite och istället har ryggen blivit full samt lite på magen.

lille: ärtsoppa innehåller väl inget farligt för småbarn förutom salt då men nu som 1 åringar ska ju inte saltet heller vara något problem. Det är ju bara ärtor. Härlig gravid-noja förresten, fiser du inte en massa nu då ?

lina: ja, nu är kl snart 16 så du ska väl på behandling strax. Fast jag vet faktiskt inte om jag är avundsjuk, jag är så fruktansvärt kittlig så jag gillar inte alls massage och sånt. Jag klarar inte ens av att få håret tvättat hos frisören för det killar så hemskt i håret/hårbottnen:-/ Vrider mej som en mask i stolen av skratt så nu hoppar jag över tvätten helt enkelt...

• sockertopp84

Verkar verkligen va en härlig tråd detta.Har ni hållt ihop sen småttingarna kom i aug 08?Var bor ni alla?

**Colin 061213 & Scott 080817**
  • Lana

melva ska gå in på fb.

socker; vi har hängt ihop sen vi blev gravida

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8