• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8
  • goshheidi

VT, ok :) Och jag tittade och tittade och blev bara mer konfunderad då M har en nästan likadan t-shirt på sig längre ner. Men sen såg jag att D har sånadär polisonger som M inte har :) Men verkligen jättelika är dom.

Amelie, stackars Robin. Men han fick inga vattkoppor?

• jeng

lilla,
    jag gillade ettan mest, men tror det kan bli lite OT när det är kavaj..? annars var 4an snygg, tänker mig att den kan passa dig?!

• Vilda Tiger

Jag älskar nummer två, lilla!

Heidi
    haha! Jag har inte tänkt på att de har likadana kläder på sig på det kortet. Ska kika senare. Nu - lägga trött bebis. Vi har gjort massa idag så hon är nog bra trött.

• linn78

lilla: jag gillar tvåan mest, har faktiskt funderat på att köpa den... Köper du den så säg till om den är lika fin i verkligheten!!

• KaOl

hemma igen - riktigt skönt faktiskt! måns skötte sig exemplariskt på resan trots att vi klev upp 5 imorse o inte var hemma förrän vid 17-tiden.
    stackaren ser inte riktigt vettig ut, totalt uppäten av mygg i ansiktet - man tror att han har vattenkoppor när man ser honom!

lilla: tycker nr 2 är jättefin!!!

hinner inte skriva mer, måste lägga mig - sovit ca 10 min inatt så allt snurrar nu... hörs imorgon!

• lille08
    lillastjärnan skrev 2009-08-05 19:02:58 följande:
    Har en sååå ledsen bebis här så kikar in snabbt, kan ni hjälpa mig???ennemisvardag.blogspot.com/
    Fina allihop... men 2:an gillade jag nog bäst!
  • lillastjärnan

Tack allihop!! Jag gilla dom alla... Men ska vara i Åre, så tror d blir inomhus o ganska fint. O läste ngnstans att klädkod kavaj är på bröllop mörk kostym. Då ska d vara lite finare väl? Gillar tvåan massor, men är rädd att den kanske är liiite smal. Men har ju tre veckor på mig att bli lite mindre!

* Filippa 040820 // Isabelle 080822 *
Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8