• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8
  • sockertopp84

Idag har jag lämnat min stor kille på dagis efter att varit ledig i 8 veckor,usch så ledsen han va.Men jag vet att de går över lika snabbt.

Här är de mulet,men väldigt varmt.

• Vilda Tiger

Mulen men varmt här med. Det var väderrapporten.

Vi ska nog dra till Åby simhall idag för att plaska lite. Om två v börjar nästa kurs i babysimmet och jag är rädd att Lyckeli har lärt sig allt hon kan. Hoppas att så inte är fallet.

• luzorsus
    sockertopp84 skrev 2009-08-10 09:51:59 följande:
    Idag har jag lämnat min stor kille på dagis efter att varit ledig i 8 veckor,usch så ledsen han va.Men jag vet att de går över lika snabbt. Här är de mulet,men väldigt varmt.
    Har du börjat inskolning av lillen eller går stora "bara" 15 timmar nu?
  • sockertopp84
    luzorsus skrev 2009-08-10 11:45:44 följande:
    Har du börjat inskolning av lillen eller går stora "bara" 15 timmar nu?
    De är den store killen som går 15 timmar.Den lille börja sin inskolning den 21 sep o jag börja jobba 5 okt.Men ska då bara jobba 50% o mest blir de nog förmiddagar för de är då de behövs mest folk.
  • Lina S

Imorgon börjar Elliot också på förskolan igen efter att ha varit ledig några veckor. Och han går nu upp en avdelning så det blir en del nytt, hoppas det går bra.

Fick ett ryck och tvättar alla kuddar och täcken här hemma, det blir ju inte gjort så ofta. Men så berättade syrran att efter 3 månader så är en tredjedel av kudden kvalsterbajs {#lang_emotions_throwup}

Sam har feber nu för 3-dje dagen, kanske är det 3-dagars febern. Han har några små röda prickar på benen. Men samtidigt så är han lös i magen så det kan ju vara tänderna med.
    Hur såg det nu ut igen ni som har haft 3-dagarsfeber? Jag vet att det har skrivits 1000 gånger typ, men jag läste inte så noga....

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • lille08

Nu har vi hittat ett hus som vi vill köpa... men det är en stor nackdel... inflyttning är först i februari!! Kunde verkligen inte varit ett sämre inflyttningsdatum! (har bf den 29/1)

Åh vad jag önskar att vi kunde hitta ett hus där det var inflyttning så snart som möjligt, gärna redan nu i höst.

Letar vi nu vidare så är det ju ändå inte säkert att det blir flytt tidigare än till vintern. *suck*

• luzorsus
    lille08 skrev 2009-08-10 14:04:03 följande:
    Nu har vi hittat ett hus som vi vill köpa... men det är en stor nackdel... inflyttning är först i februari!! Kunde verkligen inte varit ett sämre inflyttningsdatum! (har bf den 29/1) Åh vad jag önskar att vi kunde hitta ett hus där det var inflyttning så snart som möjligt, gärna redan nu i höst. Letar vi nu vidare så är det ju ändå inte säkert att det blir flytt tidigare än till vintern. *suck*
    men känns huset bra så kanske det är värt att inflyttningen är knasig?
  • jeng

lille,
    vad är det för hus? har du någon länk?

jag tror tyvärr att det är som du säger, svårt att hitta hus med tidigare inflyttning... visst kan man hitta bra boende som man får snabbt, men det är nog inte jättevanligt med villor!

• lille08
    luzorsus skrev 2009-08-10 14:36:07 följande:
    men känns huset bra så kanske det är värt att inflyttningen är knasig?
    Haha, ja jag får bo på BB några dagar medan alla andra sköter flytten!

Det är detta huset vi har tittat på:
    hemnet.se/beskrivning/hemnet/478163

Nej det är nog svårt att hitta hus där man får flytta in snabbt. Oftast har ju de som säljer huset köpt eller byggt ett annat hus och har också ett datum att anpassa sig efter.
  • KaOl

lille: jättefint hus - rymligt och fräscht! vad mkt hus man får för pengarna när man söker sig lite från storstäderna!!!!!

usch är inte alls på humör idag (. till råga på allt håller vi på att utrymma vårt gamla sovrum (inkl garderober!!) som ska bli tv-rum istället. riktigt riktigt tråkigt!! sånt kunde bara sköta sig själv tycker jag så kan jag gå på möblerandet direkt istället

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8