• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8
  • tessiej

Jag tyckte också nr 2 var finast :)

Ebba tackar för alla gratualtioner! Hon hade en bra födelsedag och det bästa påå hela dagen var nog när hennes kusin Saga (7år) gick omkring med henne. Dom gick ute på gräsmattan i över en halvtimme! Sen vaknade Ebba inatt och bara skrek, jag antar att hon hade växtvärk eller ont i benen..

Hon fick många fina saker och kläder. Hon fick en papegoja som man kan sticka in handen i och då man rör näbben med handen så låter den. Den tyckte hon INTE om.. hon började gråta när storkusinerna lekte med den men hon skulle ändå kolla på den.

Nu ska vi ut med hunden. Ha en bra dag allihopa!

• MissHellen

Ang. Elton och sömnen: Just nu tror (nästan säker) jag att han sover dåligt pågrund av tänderna, han vägrar ju äta oxå. +att han hade/har feber.
    Allergi vet jag inte, fråga ju läkaren när vi var in med hans exem om de kunde vara nått sånt då. Men de trodde han inte..
    Öronen kolla vi för ett tag sedan, och inget konstig där.

jucea: Ted och Elton rä väldigt lika i läng och vikt fortfarande Elton är 80cm och väger 11,3

lilla: Jag försökte kommentera på din blogg, men de gick inte Så jag tar de här! Tyckte nr. 2 eller 4 Sperfina!

Nu vakna Elton..

• Rimfolina

Hej, vad lugnt det har varit här idag! Har nu flyttat alla grejer från den tillfälliga lokalen till den nya. Totalt kaos, men efter hårt slit hela helgen ska det nog gå att ta emot alla små nya kottar på måndag. Tyra har idag helt plötsligt bestämt sig för att testa att vara utan blöja. Hon har haft samma kläder hela dagen, mao inga olyckor! Har dock provat att kissa ungefär en gång i timmen för att vara på den säkra sidan. Mammas stora tjej... Hoppas att alla får en trevlig helg! Vi ska ta lite ledigt imorgon fm och sen köra järnet imorgon kväll och lördag för att kanske kunna vara lite lediga på söndag eftermiddag också.

• Melva

Rimfolina: lycka till till stora tjejen . Hoppas ni får iordning på det och får lite ledig tid också.

Idag var vi på Liseberg. Hett och mycket folk var det. Jag vill dit för barnen, men tror egentligen inte att dom får ut så mycket av det. Kan nog lika gärna vänta till dom blir lite större. Är ju bara E som får åka alla barnattraktioner (med vuxet sällskap på en del) och V får knappt åka något alls. Inte kul för honom.

Som vanligt har jag också bränt mig så jag ser ut som en skållad råtta...

Har ingen matlust heller, bara druckit vatten idag i princip.

• Vilda Tiger

Melva
    Bra att du får i dig vatten iaf. Och du har nog rätt i Liseberg - sedan är det inte så roligt då det är så mkt folk. Kan jag tycka iaf...

Rimfo
    Hoppas ni får in lite ledig tid under helgen! Bra jobbat.

Jag och Lyckeli har varit ute hos Lana och Elly idag. Roligt värre med god mat, plask i poolen och läskande fruktsallad.

• Melva

Rimfolina: har svarat .

VT: låter trevligt

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8