• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8
  • Lana

lina; oj 8 rätters inte illa
    haha plutt gessle
    sååå avis.får vänta till mikael fyller 30 då kan vi göra ngt sånt kanske.

kommer ni ihåg att jag berätta om en tjej på mitt jobb som gick runt och snackade skit om mig?
    iaf så pratade jag med en jobbarkompis i dag som hade pratat men halva gruppen.de hade blivit gör arga över att någon sagt så.(hon sa inte vem) nu känns det SÅ mycket bättre att komma tillbaka när man VET det mer säkert än innan

• Melva

Lana: vad skönt att du har backning av dom andra .

Lina S: åh, vad mysigt med (fusk)champagnen och vad lyxigt med spahelg .

Dom där nyckelpigorna märkte vi av i La, fanns ju mängder av dom!

Idag var jag till min terapeut igen. Vad konstigt det känns att säga så, men så är det ju.
    Fick inte prata om så mycket mer än just en sak ( ), men nu är ju semestern över så det lär väl bli bättre på den fronten.

• sockertopp84

I morgon ska jag o en kompis till ullared o shoppa.Ska bli så kul o hoppas verkligen inte de är för mycket folk.

Trevlig helg!!

• Melva

sockertopp: åh, kan inte du berätta lite om hur det är med kläder och så nu? Behöver ju köpa lite inför förskola och sånt här . Hoppas det inte är alltför mycket folk bara.

• Lana

åh kul,vi var på ullared i måndags.MASSA folk men det gick bra ändå.så mycket fint till barna,och praktiskt.
    så melva du borde absolut åka dit.overaller och vantar mm mm massa fina byxor nu när dina är lite större.fast till våra små finns inte jätte mycket.det trista är att det verkligen är markerat POJK eller FLICK i typ bara rosa eller blå men jag lyckades hitta en blandning.

• Melva

Så dom har redan fått in overaller och sånt? Egentligen behöver jag bara overall till A, har redan till dom andra, men hoppas hitta lite mer höstkläder till alla barnen billigt där.

Undrar bara när jag ska få tid och möjlighet att åka dit . Blir ju lätt dyrare än jag tänkt mig från början

• Lana

ja i massor,och regnkäder mössor det mesta.
    haha jo dyrt ja.mikael sa "Annika köp nu inte för mer än runt 1000kr" nädå svarar jag och komemr hem med grejer för 3000

• Buschi

Har inte hängt med så mycket har varit på stranden hela dagarna med barnen. Sen har min dotter varit oerhört klängig och mammig och nätternsa har varit bedrövliga så jag har mest sovit och vilat när jag fått chansen. Min älskling fyllde ett år i tisdags. Det var jätte härligt med lagom med folk och ståhej. Har era små 1åringar börjat vilja gå? här står det helt still. Men min älskling har alltid varit lite försiktig av sig. Annars har det varit lungt ska eventuellt åka till min pappa i jämtland om ca två veckor. Det ska bli underbart skönt faktiskt. Grattis alla 1åringar och 25-åringar i efterskott, ska bli bättre på att hänga med. kram

• luzorsus
    Buschi skrev 2009-08-07 22:45:39 följande:
    Har inte hängt med så mycket har varit på stranden hela dagarna med barnen. Sen har min dotter varit oerhört klängig och mammig och nätternsa har varit bedrövliga så jag har mest sovit och vilat när jag fått chansen. Min älskling fyllde ett år i tisdags. Det var jätte härligt med lagom med folk och ståhej. Har era små 1åringar börjat vilja gå? här står det helt still. Men min älskling har alltid varit lite försiktig av sig. Annars har det varit lungt ska eventuellt åka till min pappa i jämtland om ca två veckor. Det ska bli underbart skönt faktiskt. Grattis alla 1åringar och 25-åringar i efterskott, ska bli bättre på att hänga med. kram
    ja Myra som fyllde 1 i tisdags, precis som din Har börjat stappla, gjorde det typ lördagen innan ett års dagen...hon har gått 7 steg typ...det roliga är att hon går om ingen står framför henne och peppar oxå........man ser henne sitta ner och leka, sen ställer hon sig upp och försöker gå...så söt så
Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8