VT och Heidi: Lycka till med testandet i morgon. Håller tummarna för er!!
Själv är jag i v 17 nu och bebisen ger små livstecken ifrån sig så gott som varje dag... kan inte fatta vart tiden tar vägen egentligen... veckorna bara rusar förbi tycker jag! Men jag mår bra annars. Illamåendet är så gott som över. Skönt!
Ikväll ska vi ha kräftskiva här hemma. Vi blir 16 stycken här hemma, så det är lite att fixa med här. Har stått hela förmiddagen och fixat till ett par pajer + kladdkaka att ha till efterrätt. Men viktigast av allt är såklart kräftorna!
Vet ni hur det är med Vätter-kräftor förresten? Man ska ju passa sig lite för insjöfisk vet jag. Gäller samma för kräftorna?! Å andra sidan, vi äter ju inte direkt kräftor var och varannan dag så jag äter nog på som vanligt oavsett!
Hur gör ni alla med mat åt era 1-åringar? Äter de av er mat, lagar ni särskild mat till dem eller får de burkmat? Här blir det mer och mer att William äter av vår mat. Han är inte ett dugg kräsen utan klämmer i sig det mesta. Ibland om det är nåt vi äter som t ex är väldigt salt, stark kryddad eller så kan det bli så att han får en burk istället.