Lana skrev 2009-09-04 15:49:11 följande:
Hur tänker alla här inne ang svininfluensan? Vi ska
iaf INTE vaccinera oss då det inte finns någon forskning på vad som kan händrai framtiden för de som tatt det och inte vad det finns för biverkningar. och så fattar jag inte det vanliga,det r som den vanliga influensan bara att den kommer i en ny form.och samma som alltid när det gäller är det de sjuka och svaga som drabbas hårdast,men det är ju inget nytt. tycker detta är för uppblåst,är ju typ bara sverige som ska hel vaccinera sin
befolkning.de tror det kommer dö runt 50pers i denna influensa,fan det dör ju fler i den vanliga,eller av lunginflammation mm. Nä och hon på debatt sa att alla i sverige typ"ska".haha eller hur.förlåt men jag tycker det är löjligt men vill jätte gärna höra med er vad ni tänker och vad ni har hört,om man behöver ändra sig
Vi ska inte heller vaccinera oss.Håller med dej som du säger,att de är ju inte direkt testat så man vet ju inte vad som händer i framtiden i kroppen.Sen tror jag detta ha blivit lite större än vad de igentligen är.Visst 2 personer har dött,men som sakt de dör fler i andra sjukdomar också.
Nu har jag förberett maten tills ikvä
ll.Vi ska använda raclettegrillen,ska bli riktigt gott.Sen blir de bara mys med hela familjen.
Trevlig helg!!!