• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8
  • luzorsus

får ångest med tanke på vaccinationen......
    Myra får inte, ska vi alla andra i familjen at? Förr vår skull? För hennes skull? Åhhhh.......får ångest...

• Amelie

Åh, jag vet heller inte hur man ska resonera kring influensan. Att små barn är i riskgrupp, innebär det att det är farligare för dem eller att det är lättare för dem att bli smittade?
    Annars kanske det är bra att göra bort den och bli immun, det lär väl inte bli lättare nästa gång den kommer ifall den muterar...

• jeng

Amelie,
    så har jag okså tänkt... Den lär ju bara bli värre ju längre den går. Och ju tidigare man blir sjuk desto lättare är det ju att få vård också om man behöver.... Sen slipper man ju velandet om vaccination också så !!!

• Vilda Tiger

Jag vill inte ta vaccinet om jag kan slippa. Dock är jag ju i riskgrupp då jag är diabetiker och sedan jobbar jag ju i skola också, så smittan kommer antagligen dyka upp förr eller senare.

Ikväll är verkligen en skitkväll.

• Kvack

Tittar in lite snabbt.

Melva: tråkigt men vi finns här för dig när du behöver oss.

VT: kolla om det är borrelia.

Lina: grattis

Carina: lycka till med flytten.

• Vilda Tiger

Jag vet inte om det är borrelia. Jag kan inte se var i det röda märket som det skulle vara ett bett. Men jag ska kolla med läkare på måndag.

Nä, skitkväll är det bara i allmänhet. Vill kunna ha mina kläder i garderoben utan att det fläskar över och jag vill kunna slippa massa löjliga gräl. Det går över tills en annan dag.

• goshheidi

Kan du ha blivit getingstucken? De är ganska galna denhär tiden på året?

Tråkigt med smågräl :( Gör fuldansen ;)

• Vilda Tiger

Heidi
    Nänänä... fuldansen funkar bara då man inte är irriterad själv utan bara vill undvika att den andra ska bli det. Jag är skitsur så det är inget alternativ. Och märket har jag haft flera veckor. Jag trodde först det var ett blåmärke men det är det inte. Jaja- det ger sig.

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8