• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8
  • MissHellen

Amelie: Vi kan inte häller ha datorn framme på dagarna då Elton är vaken. Han blir helt tokig! Och så fort vi bara kollar på den, skriker han..
    Så nu brukar den stå ovanpå micron och då Elton inte ser, tjuv kikar vi haha!

Lina; Hoppas ni får huset sålt!

• jeng

VT,
    bättre gapflabb än gallskrik som det blir här när man säger åt ted att han inte får skriva!

• Lana

carina; absolut ingen fara kul att kunna hjälpa ibland.

lina; hoppas ni får sålt huset bums.

• 3 barns mamma84

Godnatt flickor och barn
    Nu ska jag titta på tv röka och vålta min sambo
    Haha idag MÅSTE jag ha något är så hungrig hihi

Sen är Didos små förkyld det rinner från näsan och ebba hostar ojoj mina må barn
    Sambon har ont i huvet har tagit panodil med då får sex hjälpa haha
    Har också små ont i huvet med hihi sex sex

Höres i morgon natti natti

• Vilda Tiger

Usch... carina du får inte skoja om att våldta. Låter så hemskt.

Lina
    Nu ska ni bannemej få det här huset, bestämmer jag!

• 3 barns mamma84

Vilda Tiger skrev 2009-09-03 22:14:33 följande:

Usch... carina du får inte skoja om att våldta. Låter så hemskt. LinaNu ska ni bannemej få det här huset, bestämmer jag!
    Gumman
    Bara honom ingen annan
    J adet är hämskt jag vet borde inte ha sagt det förlåt
  • Melva

A tackar för grattisen.

Jag mår skit, sjuk. Egentligen ska A få 1-årssprutan idag, men jag ska ringa bvc och höra om dom vill ha dit mig. Vet inte hur hysteriska dom är när det gäller svininfluensan. Alltså, det är inte den jag har, men dom är väl kanske extra försiktiga.

• lille08

Usch nu är det tredje dagen i rad som jag har migrän-huvudvärk! Tack och lov brukar det alltid gå över på tredje dagen så jag hoppas på det. Extra jobbigt är det när William nu har varit supergnällig pga en kindtand som är på väg igenom. I morse vaknade han dessutom strax efter kl 4 och tyckte det var morgon. Det har ju hänt innan att han vaknat så tidigt, men då brukar han somna om efter ca 30 min-1 tim. Men inte idag! Nej, han somnade om först nu!

Tyvärr får han inte sova så länge nu för jag ska iväg till bm om en stund så vi måste åka om en timma.

Ute är det riktigt höstrusk idag. Det blåser och regnar och är inte särskilt varmt.

• jeng

Melva,
    krya på dig!!

Lille,
    Usch trist med såna nätter! Jag känner mig ju helt menlös nu ensam hemma med Ted! Stackars ungen som inte aktiveras ett dugg mer än han akticerar sig själv. Ska gå över till grannen sen tror jag och höra om hon kan ta honom på en promenad, fast troligtvis så blir det skitväder vilken sekund som helst.. och imorse var jag så trött att jag tror att Ted har grinat utan att jag vaknade på riktigt,...

Har dina drömmar satt igång än förresten? Jag drömmer mardrömmar om spöken som bor här i huset... De jäklas med en, och gör så att man inte kan prata. Så när man ska skrika åt dom att försvinna så är det som att man typ har tappat rösten, det kommer bara ut pip... Det är det värsta av allt, känslan av att man inte kan skrika på hjälp! Usch... Jag är sååå lättskrämd vad gäller spöken, så mycket mardrömmar handlar om just det....

• lille08

Jucea: Drömmar ja... i natt hade jag en dröm om att vi hade två stora delfiner i badkaret och jag svor över dem när jag skulle städa där inne. Fick kånka ut dem till Williams lilla barnpool så att de fick plaska där under tiden. Haha, vart får man allt ifrån??!

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8