• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8
  • Kvack

Lina: jättefina bilder. Du har så söta pojkar:)

VT: välkommen hem igen. Vad gott med blåbär.

Jucea: hur är det med Ted nu?

Heidi: Ida börjar på dagis i oktober. Alla mina barn har gått på dagis. Dom har trivits jättebra. Men dom har alltid varit väldit sociala och tycker om mycket folk. Får se vad Ida tycker om det:)

Skulle inte palla dieten heller. Dricker inte kaffe och blir väldigt otrevlig om jag inte får äta. Jag älskar mat.

• Melva

Lina S: fina bilder. Håller med MissHellen, lika pappa

goshheidi: jag föredrar dagmamma, men har ingen i närheten nu så det blir dagis för äldsta. Eller förskola som det heter nu . Men jag föredrar dagmamma för det är ju mycket mindre grupper och inte flera personal utan en som har hand om dom hela tiden (om det inte är sjukdom eller liknande då naturligtvis).

Jag skulle inte palla någon diet. Dels är jag kräsen och dels tror jag mer på att träna och inte äta mängder (men så att man blir mätt naturligtvis). Jag är lite allergisk mot dieter

Idag har jag varit sur och grinig hela dagen. Är det fortfarande. Sov ju väldigt dåligt inatt så jag antar att det är därför.

A har bara ätit välling idag, knappt något annat har gått ner. Sover oroligt nu också. Såg förut att han gnuggade sig i örat. Ska se sen (räknar med att han vaknar om ett litet tag) om han får ont då när jag trycker där. Om han har det får vi väl ta en tur till bvc imorgon. Ska dit den 30 igen annars.

• KaOl

lana: vi ar i portugal hos svarforaldrarna - de har inga prickar har

• Hallonsocka

Jaha, ja då är det väl bara att acceptera att det är fler på väg. Urkas! Det tär riktigt att hon aldrig får en lugn stund, både på henne och oss. Nu är hon i världens utvecklings fas också. Aldrig en lugn stund. Bara hon börjar behärska gåendet mer tror jag att det blir lite lugnare (om nätterna alltså, hon sover alltid sämre inför att hon lär sig någt nytt) men eftersom fler tänder är på väg är det väl inte givet :-/
    Gud vad jag bara klagar känns det som men det är rätt jobbigt nu. Usch egentligen ska vi bara vara tacksamma att vi får uppleva detta.

God morgon förresten

• Lina S

Nu åker vi till småland och  bor på bondgård några dagar, ska bli så mysigt!

www.jularp.se

här är vi

Tack för alla komentarerna om fotona! Man tröttnar aldrig på att höra att man har fina barn för det har vi verkligen allihopa här!

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • Vilda Tiger

Jularp
    ÅH! Det lät ju skitmysigt då jag läste i länken. Dit åker vi på semester nästa år, tippar jag! Tack för tipsen och hoppas att ni får det jättemysigt.

• Vilda Tiger

Hahahahaha! Jag skrev Jularp istället för Lina.

Hallon
    Men sådär känns det ju ibland. Min svärmor säger ofta att "man fååååår känna att man är trött på sitt barn ibland! Det är heeelt naturligt, och det går över." Och visst har hon rätt. Det är ju inte BARNET man är trött på men jag man kan vara trött på omständigheter som gör att man känner sig låst eller inte får sova som man borde. Men du ska se att My snart lär sig gå och sedan kommer hon nog att vara mer nöjd och sova bättre ett tag.

Idag ska det regna hela dagen. Jag ska passa på att göra inomhusgöra; beställa kort och handla. Och kanske hinna fixa lite i Lyckelis album. Och så tvätta, jippi!

• lille08

Lina: Vilka fina bilder på dina söta grabbar!!

Hoppas ni får det mysigt på bondgården! En tanke slog mig att man kanske till nästa sommar eller så skulle försöka få till en augustibebisar-träff på nåt sånt ställe? Vet i och för sig inte hur många rum och så de har för övernattning, men om det fanns plats för alla som vill ses vore det himla roligt och mysigt!

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8