• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8
  • luzorsus

gud vilken diet men ni får ju iallafall äta Förstår att du längtar till dag 7
    Måste nog spara den, är dte okej om jag kopierar den i min blogg?

• goshheidi

luzorsus, ja där det inte står mängd specifierat så får man äta hur mycket man vill, men jag lovar...du vill inte äta hur många morötter eller hur mycket ost som helst på en gång :) Och så får inte småäta mellan målen heller så det är det som jag tycker är det jobbigaste. Man hinner bli vrålhungrig innan man får äta följande mål mat. Javisst får du kopiera den. Det står inte någon copyright på den så.

• Lana

hellu.här håller både mega renovering och läggning av elly på
    Lite kul när ni pratat lite tänder så i går hade Elly 4st och i dag har hon 7 snart 8.kul
    i dag har jag varit och shoppat på rean,letar efter en sulky.men kan inte välja mellan
    babytravel shoppern
    http://www.babyproffsen.se/2007/wnasp/bpkatlev_adv.asp?id=19&sf=125,124,123,63,95,126,121&aps=500&sokord=&sokord2=BabyTravel&catord=1&sid=1&cat=115&folder=/disk2_1/venture/Babyproffsen/Hemsida_2007_bp&viewall=True#

eller en carena easy

http://www.blocket.se/goteborg/Carena_Easy__09___Kampanj_20163326.htm?ca=15&w=1

va tycker ni?någon som har en?

nu ska vi krypa ner på luftmadrassen med lite film i datan och godis

Natti!

• linn78

kikar in lite snabbt..

lana: jag hade inte köpt Carenan, grannen har köpt en sån och den gnisslar, knarrar och är tung att köra. Deras blev så efter bara nån vecka...Skulle jag köpa en sulky i den prisklassen hade jag köpt en sån som jag inte kommer på namnet just nu:-/ hör av mej när jag kommer på det. Men iaf så har denna hmm hmm vagnen fått jättebra betyg i både säkerhet och av användare. Jag har provkör den och den känns toppen. Men som sagt, jag återkommer...

heidi: usch vilken diet... Hade jag aldrig klarat, fast det är för att jag hänger upp mej på kaffet som jag avskyr... Sök på sjukhusdieten här på FL så får du fram en enkel diet som fungerade bra på mej iaf.

• Hallonsocka

Lana. Vi har Babytravel 5läges (Chockrosa, kolla bloggen :-P) som vi/My älskar Den är helt lagom, vi har den i bilen så att den alltid är med om vi ska gå på stan, om vi promenerar dit eller går andra promenader är det den stora som gäller (emmaljunga mondial)

Shit vilken diet. Kopierade den för viktnedgång behöver jag, fast jag fortsätter nog min egna diet ät-massa-onyttigt-rör-dig-nada.

• MissHellen

Jucea: Mina kusiner är född i Januari och i December -samma år De är till och ligga i! Helt otroligt

Ja, vi får väl se hur Elton gör med krypandet och gåendet! I dag har han iaf gjort både och.. Han blir så stor! Bara förra veckan, varken gick han eller kröp han. Nu gör han både och Otroligt!

• KaOl

missH: precis sa har M gjort - slutade ga nar han borjade krypa!!! nu har han ju antligen borjat ga igen och da kommer framstegen enormt snabbt; pa bara nagon dag gar han ganska obehindrat runt nu! (har forresten gatt over t att krypa m rumpan i luften for han tycker det ar jobbigt att krypa vanligt i graset har)

heidi: vad skont att begravningen blev ett fint minne!! Kram

lana: wow vilken tandexplosion!!!!

hoppas att ni forstar mina inlagg aven om de ar utan prickar

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8