Gomorron,
Med Ted verkar det vara lite bättre. Han vaknar som en klocka strax efter midnatt och grinar, men nu har han fått mat direkt, och då somnar han om. Han äter inte sin kvällsvälling som han ska.. Kanske han väntar på att medicinen ska hinna verka eller nåt sånt, jag vet inte... Eller så är det bara en tillväxtperiod helt enkelt. Han vaknar av öronen, men kan inte somna om för att han är hungrig, eller nåt sånt. Iaf så verkar han inte alls ha lika mycket emot att lägga sig ner nu, vilket ju tyder på att öronen blir bättre! Skönt det.
Vi har haft en toppenhelg och röjt i trädgården. Vi rensar ju upp massa, tar bort massa rabatter, träd, buskar osv, så det blir mer öppen gräsmatta istället. Inte för att vi har ont om öppen gräsmatta såklart, men mest för att vi båda gillar det bättre så helt enkelt!
OCH igår då vi hade röjt fram en rabatt som ska krattas bort snart, så insåg jag hur perfekt det vore att bygga ett lekdäck där, där man kan ha sandlåda och såna saker. Vi har funderat massa på var man kan göra av såna saker, för man vill ju inte ha det mitt på gräsmattan, samtidigt som man vill ju att det ska vara väl synligt därifrån man själv befinner sig! Så nu ska jag bara övertala maken också. Eller så skiter jag i honom och bygger skiten själv hahaha!