missh,
en kompis bebis gick först och kröp sen. han ålade bara i militärstil innan han lärde sig gå. kryper gör han dock inte direkt ofta, men om han inte kan gå tex under bord osv så kryper han där. men han gick ju från att ta sina första steg till att typ rusa fram med bra balans på en vecka eller två, så då kanske det inte är så konstigt att han väljer att gå!
vi hade istället en SKRÄPnatt här... min lilla duktiga ted började grina redan 23.30... suck! alltså som night terrors lixom. han somnar jättebra, sedan vaknar han till plötsligt och abra gallskriker som att han har superont typ. sen bara han hör rösten när vi pratar så kan han somna om men så fort han slumrar till så är det typ som att en mardröm sätter igång igen och så vaknar han ju om. efter nästan 3 timmar gav jag upp och så fick han alvedon för tänderna och sen en flaska välling också. gillar inte att mata honom på natten eftersom jag vet att han inte behöver det, men men... sen somnade han iaf, sov oroligt nån halvtimma men sen kunde jag lämna honom. shit, det var värre än på länge...