Fint det blev Kvack!
Har ingen aning om kaninen dock. Mina barn har aldrig varit så glada för gosedjur, däremot snuttefiltar. Elliot har fortfarande sina, det är viktigast i världen för honom, får han välja mellan godis och snuttefilt, så blir det filten
Jucea - Hur har det gått med Ted!
Är det bara jag som vill att Sam ska ta det lugnt med gåendet? Jag är nöjd med att han kryper, han kan gott vänta ett tag till med att gå. Elliot gick när han var 15 månader och då gick han stabilt direkt eftersom han var så gammal. Han ramlade aldrig och slog sig. Det var rätt skönt faktiskt. Men han kan stå ett tag själv, typ en minut. Men om man sitter en meter bort och sträcker ut händerna så sätter han sig och kryper bort den lille fegisen
Heidi - vilken jobbig diet, låter ungefär som flygvärdinnedieten som jag körde för 10 år sedan
Fast man fick inte äta vad man ville på lördagen, utan en halv grillad kyckling, men det var fest det med.
Ikväll ska vi på kombinerad bröllops- och 40årsfest. Det ska bli jätteskoj, barnfritt dessutom. Det är vårt vanliga gäng som vi umgås med och har middagar ihop med, men då är det ju alltid massa ungar med. Så nu kan man släppa loss ordentlig, grabbarna sover hos mormor så vi får sovmorgon
Götttttt!!!