• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8
  • jeng

miss h,
    HAHAHA SMAAAAL?? JAG??? Tack ska du ha sötnos, men jag känner mig allt annat än smal...

• MissHellen
    jeng skrev 2009-07-29 22:45:17 följande:
    miss h,HAHAHA SMAAAAL?? JAG??? Tack ska du ha sötnos, men jag känner mig allt annat än smal...
    Jo, de tyckte jag iaf! Så nu får du ta åt dej lite!
  • sthlmstjejen

jucea: tycker också att du såg smal ut Men ojjj vilken mage du hade i slutet av förra gravven!!

Sitter här med mensvärk och är på skitdåligt humör, bläe! Jag och äldsta dottern ska iaf iväg och klippa oss idag, ska bli mysigt att umgås bara vi.

• jeng

haha, men tack då! det är alltid skoj att höra när man sitter och känner sig fet varenda dag!!

sthlm,
    jo, det var ju en del fostervatten sist det rann ju ut rejält i 3 timmar eller nåt och sen när vi kom in på kontroll så kunde de inte säga att vattnet gått för där fanns mer än normalt kvar!! jag är glad att det inte var bebisen som var så stor!!

• Melva

sthlmstjejen: då är vi två . Har varit på uruselt humör ett par dagar nu.

Har inte haft någon lust att träna heller, men hoppas kunna göra det ikväll.

Kom på för en liten stund sen att det är ju dags för bvc idag så nu blir det lite stress dit .

• jeng

TED HAR SOVIT HEEEELA NATTEN!!!!
    inte nog med det! Han somnade som en dröm kl 20 igår, ville ha nappen då jag råkade banka till i trappan på vägen upp igår kväll men vaknade aldrig, och sen sov han till kl 9!! Och nu har han precis fått sista medicinen också!

• Vilda Tiger

Jucea
    Va härligt! Här har Lyckeli sovut UTAN ATT ÄTA inatt! Hon vaknade och grät halv ett, efter att ha somnat klockan nio med fötterna på huvudkudden, och så tog jag in henne till oss, där hon sov till tio i åtta. Goa unge! Och så flinar hon bakom nappen och hjärtat mitt smälter.

Melva och Sthlm
    Usch då... fy för mensvärk. Jag hade så ont då jag var yngre att jag svimmade, hade diarréer och skakade i hela kroppen. Tack och lov har det blivit bättre.

Nu - frukost efter en lååång sovmorgon då Marcus har lekt med Lyckeli.

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8