• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8
  • Mareldsbarn

Lina, vi har valt att åka idag! Kl 15 blir det helkroppsmassage och sen blir det bara till att njuta för hela slanten! vad komiskt att ni ska dit också! trist att det ändock skiljer sig ett dygn! Hade varit häftigt att ses! Vilken tid checkar ni in på onsdag? Vi sticker nog iväg runt lunchtid.

Ha det gott alla!

• sthlmstjejen

Mareld: Hoppas att ni får det trevligt och skönt att ni kommer iväg och får lite tid tillsammans!

• Melva

Nu är vi hemma . Vi kom hem igårkväll, men då orkade jag inte med annat än slappa .

Det har gått bra, men skriver mer senare i bloggen om det hela.

Grattis till dom som fyllt/fyller . Stora som små .

Även om jag bär mycket så tycker jag absolut det är skönt att kunna ha barnen i vagnen också. Inte alltid jag orkar bära en hela tiden när vi är iväg någonstans.

Välkommen, Sockertopp.

Mareld: ha det så trevligt .

Idag regnar det gott. Vad ska man hitta på...

• lille08
    luzorsus skrev 2009-08-04 10:04:14 följande:
    Idag fyller min lilla Myra 1 år! Grattis till min lilla fis-lisa!
    {#lang_emotions_flower} Hurra hurra för Myra!!! {#lang_emotions_flower}

Hoppas du får en härlig 1-årsdag!
  • goshheidi

Goddag!

Funderar på F 1-års kalas. Vill ju bjuda på tårta, men innan det skulle jag vilja bjuda på nåt saltigt. Vad ska jag laga? Små coctailpinnar med köttbullar coctailtomater och ost? Eller smörgåstårta...fast det blir ju som tårta på tårta... Tips någon?

• jeng

Ojoj... Tydligen har det stått i tidningen om min anmälan till DO!! Så det blev ju himla roligt idag då jag kom tillbaka till jobbet! Chefen kände ju igen sig såklart i artikeln och hoppade på mig direkt med anklagelser osv... Suck jag förstår väl han också, men samtidigt så kan man ju inte bara hålla tyst! Och det är ju inte HONOM man anmäler utan det är ju arbetsplatsen som anmäls....

Snart ska vi iaf iväg på väg och mät och spruta osv 12 månaders!!

Jag ringde vc också för att få tala med en läkare om ev sjukskrivning eller stöd nu i den här dispyten med jobbet. Blev som vanligt ombedd att ringa imorgon istället för tiderna var slut.... Min kurator på jobbet har ju semester i minst en vecka till kanske 2.... Funderar på att ringa mvc istället för jag får ju sammandragningar och det är ju inget man vill ha redan i v 20 direkt.....

• S u s s

Vi har en phil&ted, men köpte från england. Kostade 5000 kr med frakt och alla tillbehör (syskonsits, mjuklift, insektsnät, liten väska att hänga på handtaget, stora packväskor att hänga på sidan, och regnskydd).
    Supersmidig vagn. Bra när Mirre börjar på dagis nu snart också, då knäpper man bara bort syskondelen och lämnar på dagis så har man en enkelvagn.

Den motsvarar ju en ganska smal enkelvagn om man tänker på resor. Men för att vara en syskonvagn tycker jag det är sjukt smidigt. Lätt att komma fram överallt också, när barnen sitter på bredden tar de ju sån stor plats överallt.

De är schyssta på P&T också. Var ett pyttehål i klädseln när vi fick den, så de skickade ut en helt ny på en gång med bud.
    Tydligen kan man få ca 4-5000 för dom begagnat här i sverige. Smidigt, då har vi ju knappt lagt ut nåt alls för den.

• Lina S

Suss - ja det var ju ett superpris ni fick tag på!

Mareld - hoppas ni har mysigt nu, snart ska du på massage Vi kommer nog vid tvåtiden, så vi missar er nog. Man ska ju checka ut 12.
    Jag ska gå på hotstonemassage, sååå skönt!

{#lang_emotions_flower} {#lang_emotions_flower} GRATTIS MYRA {#lang_emotions_flower} {#lang_emotions_flower}
    Hoppas du får en toppendag tjejen!

Heidi - vi ska ha buffé, med pajer, ost o kex, couscoussallad, pastasallad och kycklingspett. Men nu firar vi Steve också som blir 40, så det blir lite större kalas...

Jucea - trist med jobbet. Tur att du snart ska gå hem igen.

Sam och Elliot - världens finaste killar
Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8