• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8
  • goshheidi

Jucea, Så söt han är Ted och han ser ut att ha blivit så stor pojke! Mycket och tjockt hår! Han är väldigt lik P men samtidigt ser man också mycket utav dig i honom.

Idag kom grannen mittemot och bjöd oss på grillkväll. De har en flicka som är bara 2 veckor yngre än F och nu berättade de att ska de få sitt andra i februari. Vore skoj om vi lyckades få till det nu så att både deras första och deras andra en grannkompis i samma ålder :)

LinaS. Paj var en bra idé. Det måste jag fixa! och nån sallad....med soltorkade tomater... :)

• sthlmstjejen

Grattis Myra!!!!

Melva: Vad mysigt det såg ut Och kul att ni funderar på att göra om det igen, det är ju billigt att tälta. Själv är jag för bekväm för att göra det men som barn tältade vi mkt och jag älskade det.

Stackare som fortfarande har pms, mitt humör är ganska bra just nu

heidi: Hoppas att ni lyckas bli gravida då har ju de stora varandra och ni kan sitta och amma de små

• jeng

Suss, ja bra pris!! Och jag håller med dig, fördel att man kan koppla loss syskondelen och använda den som vanlig vagn också! Dock så kommer den ekonomin, oavsett utland eller inte, och oavsett 2ahandsvärde eller inte, gå igenom här hemma! Så det lär inte vara aktuellt....

• sockertopp84

Tackar för välkomnandet i tråden.

Är de många små här som fyllt 1 år?Lika full rulle hemma hos er andra som de är här.Min lille kille är verkligen överrallt o ingenstans.

• Vilda Tiger

GRATTIS TILL TED i efterskott! Hoppas att födelsedagen blev sådär jättebra som ettårsdagar ska bli.

Hallon
    GRATTIS i efteskott till dig! 25 är en fin ålder.

Lille
    Jag hoppas att ni kan hitta något hus snart, mest för att det ni bor i är fuktskadat (var det mögel också?). Och sedan är det ju trevligt om alla sängar får plats. Och att det blir snart hoppas jag för att jag tyckte det var APJOBBIGT att flytta då jag var höggravid.

Mareld
    Näää... så ruttet att han ändrade tiden till 19, Daniels chef! Jag förstår att du är jättebesviken. Hur ska ni göra nu då? Sälja biljetterna eller ska du gå med en vän istället? Fy, jag blev jätteledsen för er skull, MEN du får inte tro att man måste hitta på massa extravaganta saker för att hålla ihop ett förhållande. Det är TIDEN tillsammans som räknas mest tycker jag och jag hoppas att ni får snart kan hitta fler luckor i schemat då ni har tid för varandra. Och så önskar jag er en trevlig spa-vistelse! Sådant är gott för själen.

Luz
    Grattis till Myra!

Lina
    En fin spa-dag önskar jag dig med. Jag har velat testa hotstones-massage förr men då det kommer till kritan fegar jag och tar en klassisk helkropps, bara för att jag vet att jag njuter så av den. Det handlar alltså om att jag är rädd att bli besviken om hotstones.-grejen inte är lika skön. Du får berätta så kanske jag tar den nästa gång jag går på spa!

Heidi
    Jag hoppas av hela mitt hjärta att du plussar snart! Tiden går så sakta då man VILL men samtidigt tycker jag det är mycket lättare att vänta denna gång då man redan har ett barn att ägna sig åt. Håller du med?

Vi kom hem från landet nyss. Vi åkte direkt då Marcus hade slutat jobba i söndags och imorgon går han på ett fyradygnspass, så han kommer inte hem förrän på söndag. Jag och Lyckeli ska försöka hitta på en del skoj för om man bara är hemma känns det som mycket mer jobb att vara ensam med barnet så lång tid, tycker jag.

• Lana

Hej! jag orkar faktiskt inte läsa ikapp,men är det ngt jag missat?
    vi bygegr om har och har kasst med internet här
    men annars så är allt bra.

GRATTIS TILL ALLA UNDERBARA BARN SOM FYLLT 1{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_cheers}

• Lina S

Jucea - jag tycker också att Ted är jättelik Ph, och såklart jättesöt!!

VT - jag har testat hotstone en gång innan också på Tylösand Hotell när vi var där sist, och det är UUUUNDERBART!!!!!!!! Jag tyckte att det var skönare än vanlig massage, fast jag har ju som sagt bara provat där och de är ju väldigt duktiga där. Men jag rekomenderar det verkligen, det gör på gränsen till lite ont precis när de lägger på stenen, men sen sprider sig värmen ut i kroppen och det är ljuvligt och så masserar de med stenarna. Jätteskönt!

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • MissHellen

Så mysigt de låter med spa, jag vill oxå!

Nu är de väääldigt gnälligt här hemma! Elton fick i förrgår sin första tand, den kom alltså ut då. Och i går, kom den 2:a. Den tredje är nääästan ute, kom i dag. +att han har minnst 2 stycken till som är på G och kommer vilken dag som hällst!
    Kanske inte så konstigt att han äter och sover dåligt då? Men jobbigt är de..
    Så i kväll fick han Alvedon, hoppas han får sova liiite bättre i natt iaf! Jag och R skulle oxå behöva de..

På Fredag åker jag till mamma och pappa, helt själv Jag ska på klassträff på Lördag (tänk att de var 6 år sedan jag sluta 9:an Otroligt!), så Elton ska vara hemma med pappa. Helt själv, en hel helg! Ska bli spännande för oss alla tre Jag vet att de kommer gå kanon!

Nu vakna Elton till.. Kommer senare!

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8