• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8
  • Rimfolina

VT: Hotstone är underbart! Testa!

MissH: 6 år sen du slutade 9:an!? Nu känner jag mig gammal, det är ju 11 år sen jag tog studenten, mao 14 år sen jag slutade 9:an!

• Lina S

Miss H - säger detsamma som Rimfo, 6 år det är ju precis... Jag minns knapp när jag gick i nian, det var 17 år sedan haha
    Shit va gammal jag är....

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • goshheidi

VT, ja tiden går såå sakta, men jag håller absolut med om att det är lättare att vänta nu än vad det var innan vi fick F.

Undrar vad som håller på och hända i F utveckling nu. Han äter sämre och sover oroligt om nätterna. Vaknar ca 4 gånger varje natt nu och vill bara till bröstet och snutta :/ Han kan inte gå än så kanske det är det han drömmer om och funderar på...

Någon annan som fortfarande ammar förresten? Jag ammar F morgon och kväll. Nattetid har jag inte ammat honom på länge. Men senaste två nätter har jag låtit honom då han vaknat och gråtit och inte somnat om fast jag gett vatten....

• MissHellen

Gosh: Jag ammar fortfarande, på nätterna!

Rimfo och Lina: Ni ska inte känna er gamla! Bara jag som är nojjig! Men jag hade åldersnojja innan jag fyllde 20, hade de jätte jobbigt då! Visste inte vad jag skulle göra med livet och tyckte att jag borde veta de då..

• Vilda Tiger

Då ska jag testa hotstones nästa gång!

Ang tänder... Lyckeli har länge haft två uppe och två nere, i mitten alla fyra. Men för ett tag sedan fick hon ena framtanden intill de två största där uppe,och nu har hon fått en tand mycket längre in på samma sida liksom. Hihi, helt snetandad, min sötnos.

• Hallonsocka

my ammas på natten 1 till 2 ggr

• linn78

Grattis alla 1-åringar och en 25-åring Med en febrig bebis härhemma har jag ingen egentid alls om dagarna, superjobbigt... Så här klängig har han aldrig varit så det måste ligga något mer bakom än bara feber. Får leta upp bibeln och läsa om det är nån fas nu.
    Hoppas ni alla har det bra!!!

• Vilda Tiger

Linn
    Vid 46 veckor ska det vara en fas som av många anses vara en av de jobbigaste... Lyckeli var suuupergnällig också några veckor, jag höll på att gå av men sedan klingade det av.

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8