• Mikah

Campingtråden campar!

Sommaren är här och alla drar iväg med med husvagn, tält, husbil eller annat. Alla som vill är välkomna hit.

Alla campare är välkomna oavsett campingsätt Båt, Husvagn, Tält, Husbil

Campingträff våren 2009
    Mattips för oss som campar (Husvagn, husbil, tält, båt)
    Mattips för oss campare *NY*
    Packlista för oss som älskar camping
    Campingtrådens - sammanfattningar om campingar vi besökt!
    Campingtrådens sammanfattningar om besökta campingar *NY*
    Campingtråden - Vilka är vi?

Dessa två länkar kan oxå vara användbara:
    "Smultron ställen" i Sverige
    ~~~~ kul i bilen ~~~

*Lägger in länken till bildtråden*
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43295786.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-03 18:33

Campingtrådens hemmacampingar
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46019220.html

Camparnas vilka är vi tråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45747788.html

Campingtråden visar upp sina andra hem
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45748409.html

Förslag på camparmat
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45748354.html

Camparnas åsikter om campingar
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45747969.html

Tack Elegi

• Svar på tråden Campingtråden campar!
  • WillElv
    mrseriksson skrev 2009-08-25 09:59:43 följande:
    hej hejSka köpa en hobby kmfe 650....nån fler som har en sådan..?
    Vi funderar oxå på att köpa en sådan. Ska ni köpa ny?
  • jmmm

hej alla campare!
    E de nån här inne som skall till Elmia?
    Ohhh e sååå lycklig, jag ahr aldrig varit på elmia, men så pluggar jag till säkerhets säljare o har en dröm om att va husvagnsföräsljare o har ett projekt inom säkerhet där som jag ville presentera för en stor husvagnsfirma. Fick först nej angående Lia plats, men nu verkar han ha ångrat sig o vill ah med MIG till Elmia!!!!! hoppas bara att hans chef godkänner, i så fall får ni komma o säg hej på mig i montern

• trazzlan
    jmmm skrev 2009-08-26 09:35:59 följande:
    hej alla campare!E de nån här inne som skall till Elmia?Ohhh e sååå lycklig, jag ahr aldrig varit på elmia, men så pluggar jag till säkerhets säljare o har en dröm om att va husvagnsföräsljare o har ett projekt inom säkerhet där som jag ville presentera för en stor husvagnsfirma. Fick först nej angående Lia plats, men nu verkar han ha ångrat sig o vill ah med MIG till Elmia!!!!! hoppas bara att hans chef godkänner, i så fall får ni komma o säg hej på mig i montern
    Spännande Lycka till!
    Det finns inget bättre...
  • Lycklig Mamma

Tittar in i tråden sann campare som jag är

• medlem2
    hej alla campare!E de nån här inne som skall till Elmia?Ohhh e sååå lycklig, jag ahr aldrig varit på elmia, men så pluggar jag till säkerhets säljare o har en dröm om att va husvagnsföräsljare o har ett projekt inom säkerhet där som jag ville presentera för en stor husvagnsfirma. Fick först nej angående Lia plats, men nu verkar han ha ångrat sig o vill ah med MIG till Elmia!!!!! hoppas bara att hans chef godkänner, i så fall får ni komma o säg hej på mig i montern
    Vi ses garanterat!!!
  • rosaid

japp vi ska dit..vann 2 biljetter så vi åker över dagen från lidköping dit..har ju avslutningsfest den kvällen för säsongare på lidk camp

• sim2fil
    Elmia är tradition för oss! Barnen längtar dit varje år, det är skönt med en minisemester (tors-sön) lagom när vardagen dragit igång ordentligt på alla håll.
  • Nericia

hej på er!

hoppas jag kan hänga med här.

jag o min familj kollar runt efter vagnar, efter många diskussioner har äntligen karln insett att campingliv e nog ganska trevligt ändå. Jag själv är i princip uppvuxen i husvagn haha.

nu e bara frågan, vilken husvagn ska vi köpa?

en sak som nån kanske vet här. det är det här med fuktskador, det finns ju många vagnar till salu just nu. nu pratar jag om prisklass runt 100000:- å årsmodellerna är väl runt -90. hur troligt e det att dom kan vara fuktskadade?

Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra.
  • Chris

Nericia:
    Välkommen hit. Ja detdär med fuktskador är ingen rolig historia. Det är klart att ju äldre vagnen är dessto större risk att den är fuktskadad. En viss garanti får man då man köper av en handlare som har fukttestat vagnen men det finns fall där en vagn som är fukttestad OK ändå har fuktskador
    Man får lite mycket till sig självoch luktsinnet...och kolla noga i skåp och där det finns risk för fuktskador. Kolla skarvar, lister och sånt på utsidan för att se att tätningarna är Ok. Eller att få den kontrollerad av en annan firma än den man skall köpa av.

Rosaid:
    Avslutningsfest i Lidköping? Är det något ni + kompisar har eller är det något för alla? Vi har nämligen inte fått någon info om det.

Svar på tråden Campingtråden campar!