• Mikah

Campingtråden campar!

Sommaren är här och alla drar iväg med med husvagn, tält, husbil eller annat. Alla som vill är välkomna hit.

Alla campare är välkomna oavsett campingsätt Båt, Husvagn, Tält, Husbil

Campingträff våren 2009
    Mattips för oss som campar (Husvagn, husbil, tält, båt)
    Mattips för oss campare *NY*
    Packlista för oss som älskar camping
    Campingtrådens - sammanfattningar om campingar vi besökt!
    Campingtrådens sammanfattningar om besökta campingar *NY*
    Campingtråden - Vilka är vi?

Dessa två länkar kan oxå vara användbara:
    "Smultron ställen" i Sverige
    ~~~~ kul i bilen ~~~

*Lägger in länken till bildtråden*
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43295786.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-03 18:33

Campingtrådens hemmacampingar
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46019220.html

Camparnas vilka är vi tråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45747788.html

Campingtråden visar upp sina andra hem
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45748409.html

Förslag på camparmat
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45748354.html

Camparnas åsikter om campingar
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45747969.html

Tack Elegi

• Svar på tråden Campingtråden campar!
  • rosaid
    medlem2 skrev 2009-09-23 07:51:59 följande:
    Vad skoj, du skiftar ni bara vagn til vintern då?!
    ja det gör vi.har inte fått leveransdatumet än...så vi startar vintern i "gamla" vagnen
  • vw frippe

Jo livet snurrar vidare med upp och ner gångar. Har flyttat ihop med en tjej som oxå har två barn varannan v. Är super sugen på vagn igen men har hamnat i en ekonomisk kris, tungt men vad göra än att slita vidare.. Massa rättstvister å sånt som tar kraft. Hoppas Era semestrar varit till belåtenhet iaf.. Hörs snart igen..

• jmmm

frippe: Va härligt o höra att du e sambo, då e de gott om barn varannan veca o tomt den andra?
    men va trist o höra att du hamnat tufft ekonomiskt o med rätts tvister. där ser man hur fort något bra kan vända o den man älskat o delat allt med kan förändras så att man hamnar i tvister Hoppas de reder ut sig snart Håller tummar o tår att du snart kan ha en vagn igen

• rosaid

vw frippe skrev 2009-09-23 19:35:19 följande:

jmmm: tack tack..
    så var det för mig med fast olika anledningar min man fick cancer o vi sålde vagnen..sen gick han bort o jag började om..idag har jag o min nye husvagn...men tog ett par år emellan
  • rosaid

ikväll ska vi skriva papper på husvagnsfirman om vad vi vill ha med i vagnen...gäller o inget glömma puuust

• medlem2
    rosaid skrev 2009-09-24 06:42:30 följande:
    ikväll ska vi skriva papper på husvagnsfirman om vad vi vill ha med i vagnen...gäller o inget glömma puuust
    Ja det gäller att tänka en & två ggr. Vi visste ju "precis" vad vi ville ha, men när vi väl tänkt en gång extra, blev det två saker utbytta emot två andra.

Lycka till!

vw frippe skrev 2009-09-23 16:37:16 följande:
    Jo livet snurrar vidare med upp och ner gångar. Har flyttat ihop med en tjej som oxå har två barn varannan v. Är super sugen på vagn igen men har hamnat i en ekonomisk kris, tungt men vad göra än att slita vidare.. Massa rättstvister å sånt som tar kraft. Hoppas Era semestrar varit till belåtenhet iaf.. Hörs snart igen..
    Först ett grattis till att du är sambo igen & sedan beklaga för tvister du måste igenom, beklagar & hoppas att du & sambon kan köpa en vagn så fört allt elände är slut för er, må så gott...
  • rosaid
    medlem2 skrev 2009-09-24 06:57:15 följande:
    Ja det gäller att tänka en & två ggr. Vi visste ju "precis" vad vi ville ha, men när vi väl tänkt en gång extra, blev det två saker utbytta emot två andra. Lycka till! vw frippe skrev 2009-09-23 16:37:16 följande:
    Först ett grattis till att du är sambo igen & sedan beklaga för tvister du måste igenom, beklagar & hoppas att du & sambon kan köpa en vagn så fört allt elände är slut för er, må så gott...
    jo du men han lovade på firman vi kunde ändra oss lite då o då..beroende på när leverans är
  • Cina1979

Hej alla :)
    Någon som har varit på Ugglarpscamping och har lite att berätta om den??
    Vi funderar redan inför nästa säsong...

• medlem2
    rosaid skrev 2009-09-24 07:24:37 följande:
    jo du men han lovade på firman vi kunde ändra oss lite då o då..beroende på när leverans är
    Det är ju bra...

Jag ska också passa på att fundera en extra gång innan vagnen tillverkas, sedan är det ju mycket saker som kan efter monteras också.

Här bär det strax av till ullared en spontan tripp med mor & syster.
Svar på tråden Campingtråden campar!