• Mikah

Campingtråden campar!

Sommaren är här och alla drar iväg med med husvagn, tält, husbil eller annat. Alla som vill är välkomna hit.

Alla campare är välkomna oavsett campingsätt Båt, Husvagn, Tält, Husbil

Campingträff våren 2009
    Mattips för oss som campar (Husvagn, husbil, tält, båt)
    Mattips för oss campare *NY*
    Packlista för oss som älskar camping
    Campingtrådens - sammanfattningar om campingar vi besökt!
    Campingtrådens sammanfattningar om besökta campingar *NY*
    Campingtråden - Vilka är vi?

Dessa två länkar kan oxå vara användbara:
    "Smultron ställen" i Sverige
    ~~~~ kul i bilen ~~~

*Lägger in länken till bildtråden*
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43295786.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-03 18:33

Campingtrådens hemmacampingar
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46019220.html

Camparnas vilka är vi tråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45747788.html

Campingtråden visar upp sina andra hem
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45748409.html

Förslag på camparmat
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45748354.html

Camparnas åsikter om campingar
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45747969.html

Tack Elegi

• Svar på tråden Campingtråden campar!
  • medlem2
    mariagbg skrev 2009-09-21 09:41:39 följande:
    Oj vad alla köper nya vagnar! Grattis till er alla!
    TACK!
  • jmmm

Ja nu kan jag ju officiellt gå ut med grattis till er medlem2

Har precis haft ett halvtimme långt samtal med chefen på malmö camping....
    Vi låg där i helgen... första kvälln kom maken tillbaka o sa att de lukta piss o nåt konstigt på toa, tur man har i vagnen tänkte jag då... o på jobbet.... på lördag kväll eftr vi varit borta hela dagen går maken igen på toa o nu är 3av 5 toaletter FULLA med skit o toapapper en av ringarna har någon skitit uppe på !!!
    På antten är det ett sju h-vetes liv utanför vagnen, jag vaknar nästan aldrog av nått, men nu gör jag.. någon skriker att nu får ni väl ge er o får till svar "skall man kolla tv hela kvällen elelr" detta är 00.30 ytterligare nån säger till dem, jag är på väga tt klä på mig o gå ut då ser jag hur vagnen närmast festarna drar upp stödben o RULLAR iväg sin vagn.. plötsligt far dörren på husbilen bredvid upp o en spritt språngandes naken kvinna far ut. hon har väl vaknat o undrat vad som sker.
    de fortsätter nån timme till mer eller mindre högljutt, ja de går in i vagnen åtminstonde en stund var uppe ir eceptionen o sa till om både de ena o de andra på morgonen, de lovade kompensation för den tiden då man måste betala i förskott. kom upp igen på kvällen men nej då har chefen sagt att de inte får kompensera utan att ajg får ringa honom som idag känns som ett sätt att slippa få klagomål o slippa konsekvenserna. att man lugnat sig o skippar det dagen efter men inte de nej gav honom möjligheten att kompensera men han lät inte villig till det o då gick jag vidare o sa att ajg kommer kontakta hlsomyndigheter, scr o campingforum, då tyckte ahn ajg hotade honom nej sa ajg jag berättar bara vad jag tänker göra om vi inte kommer överens för det här är inte ok.
    tillsist fick jag ett dygn tillbaka o han en massa konstruktiv kritik o tips på hur han kan lösa situationen påa nnat sätt samt vilka camingplatser han borde göra studiebeök på för o höjja standarden
    fy vilken jobbig människa han tyckte jag var

• rosaid

hej hopp

Lista på våra vagnar:

mrseriksson: Hobby 650 kmfe -08
    rosaid : polar 620.2,5 TRDB -10

• medlem2
    mrseriksson skrev 2009-09-21 12:18:26 följande:
    hej hejBilder på vagnen på bloggen....och snälla kopiera min lista och fyll i ...snälla.....:)norrlandsmamma.blogspot.com/
    Gick genast in i bloggen för att titta, så fin! grattis.
  • medlem2

hej hopp

Lista på våra vagnar:

mrseriksson: Hobby 650 kmfe -08
    rosaid : polar 620.2,5 TRDB -10
    medlem2: Cabby 700+M2c -10 (leverans till våren)

• elegi
    mrseriksson skrev 2009-09-21 12:18:26 följande:
    hej hej Bilder på vagnen på bloggen....och snälla kopiera min lista och fyll i ...snälla.....:) norrlandsmamma.blogspot.com/
    Varför inte kolla den tråden där vi presenterar oss och fylla i ordentligt där?

Oftast så rinner det ut i sanden med listor i tråden för dom försvinner i mängden och man vet iaf inte vem som hade vad...men det är ju min åsikt

Här är tråden där vi presenterar oss www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45747788.html  men det är många som inte skrivit något, i ts kan man oxå se tidigare Vilka är vi trådar
  • elegi

Om amn kollar i ts så finns det en tråd där vi visar upp våra vagnar oxå, inte många som gjort det heller

Svar på tråden Campingtråden campar!