• Mikah

Campingtråden campar!

Sommaren är här och alla drar iväg med med husvagn, tält, husbil eller annat. Alla som vill är välkomna hit.

Alla campare är välkomna oavsett campingsätt Båt, Husvagn, Tält, Husbil

Campingträff våren 2009
    Mattips för oss som campar (Husvagn, husbil, tält, båt)
    Mattips för oss campare *NY*
    Packlista för oss som älskar camping
    Campingtrådens - sammanfattningar om campingar vi besökt!
    Campingtrådens sammanfattningar om besökta campingar *NY*
    Campingtråden - Vilka är vi?

Dessa två länkar kan oxå vara användbara:
    "Smultron ställen" i Sverige
    ~~~~ kul i bilen ~~~

*Lägger in länken till bildtråden*
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43295786.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-03 18:33

Campingtrådens hemmacampingar
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46019220.html

Camparnas vilka är vi tråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45747788.html

Campingtråden visar upp sina andra hem
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45748409.html

Förslag på camparmat
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45748354.html

Camparnas åsikter om campingar
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45747969.html

Tack Elegi

• Svar på tråden Campingtråden campar!
  • jmmm

medlem2: *avis* på dig me ullared..... ska dit under hösten iallafall....
    angående eftermontering av grejer så har jag fått lära mig att vissa saker går itne tat eftermontea o andra blir mycket dyrare, så de extar tanke innan e ju helt rätt att ni har. ohhh av jag e sugen på ny vagn...... men vilken?????
    Fick idag räkningen på servicen vi gjorde i april snacka om sen fakturering, tro de hade glömt oss men nu skall mailet till adria skickas iväg!

• rosaid

nu har vi vart o skrivit kontrakt på nya vagnen..o valt extrautr..nu är det bara o vänta

• medlem2
    jmmm skrev 2009-09-24 12:21:38 följande:
    medlem2: *avis* på dig me ullared..... ska dit under hösten iallafall....angående eftermontering av grejer så har jag fått lära mig att vissa saker går itne tat eftermontea o andra blir mycket dyrare, så de extar tanke innan e ju helt rätt att ni har. ohhh av jag e sugen på ny vagn...... men vilken?????Fick idag räkningen på servicen vi gjorde i april snacka om sen fakturering, tro de hade glömt oss men nu skall mailet till adria skickas iväg!
    Javisst blir vissa saker dyrare, det fick vi veta när vi satt där också. Men vi är nöjda med våra val, just nu
  • Wilowa

Idag ska vi dra iväg med husvagnen för första gången sedan semestern. Vi har dock inte bestämt om vi ska stå på camping eller på mina föräldrars gräsmatta.

• Aja 75

Är det någon som testat Lisebergs camping på vintern?

• jmmm

medlem2; ja de e ju tur det o nånstans måste man ju stoppa bland alla tillval

även om de hade varit gratis skulle avrit trevligt med de flesta av dem sitter o bläddrar frö fullt i kabe katalogen inför kabe roadshow nästa helg oj oj oj vad man vill ha.....

• Diana P

Rosaid: Grattis till vagnen!!Exakt när får ni den?

Idag har vi köpt vår fina Hobby650 kfu. Vi hittade ett par backspeglar på en "solifer" affär i sista stund. Den är verkligen suveränt fin och vi är mer än nöjda. Ovanför sängen sitter en AC, det finns några knappar på den, när vi tryckte på "On" sattes den inte på.Vi kollade inte så noga efter andra alternativ att sätta på den. Någon som har nån idé om det skulle finnas något att sätt eller ställe att sätta på den på? Vi ska ut imorrn igen när det ljust och igenom allt mer noga

• jmmm

DianaP: du har ju en styrpanel direkt innanför dörren till lampor, vattennivå etc, kasnke har man nyttjat någon knapp där till ac som en husvudströmbrytare elelr sitter d ekanske en huvudströmbrytare på själva ac delen? Är det en dometic (den som sitter på taket) eller en truma cool (ligger slangar i låda typ under dinett?)
    Grattis till ert vagnköp

Svar på tråden Campingtråden campar!