• Mikah

Campingtråden campar!

Sommaren är här och alla drar iväg med med husvagn, tält, husbil eller annat. Alla som vill är välkomna hit.

Alla campare är välkomna oavsett campingsätt Båt, Husvagn, Tält, Husbil

Campingträff våren 2009
    Mattips för oss som campar (Husvagn, husbil, tält, båt)
    Mattips för oss campare *NY*
    Packlista för oss som älskar camping
    Campingtrådens - sammanfattningar om campingar vi besökt!
    Campingtrådens sammanfattningar om besökta campingar *NY*
    Campingtråden - Vilka är vi?

Dessa två länkar kan oxå vara användbara:
    "Smultron ställen" i Sverige
    ~~~~ kul i bilen ~~~

*Lägger in länken till bildtråden*
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43295786.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-03 18:33

Campingtrådens hemmacampingar
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46019220.html

Camparnas vilka är vi tråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45747788.html

Campingtråden visar upp sina andra hem
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45748409.html

Förslag på camparmat
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45748354.html

Camparnas åsikter om campingar
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45747969.html

Tack Elegi

• Svar på tråden Campingtråden campar!
  • WillElv

Någon som bott på Möllstorps camping, Öland. Kanske haft säsong där? Mottager gärna både positiva & negativa åsikter/upplevelser

Väljer mellan Saxnäs & Möllstorp, Öland!

Tack!

• Minandra
    WillElv skrev 2009-09-30 10:57:40 följande:
    Någon som bott på Möllstorps camping, Öland. Kanske haft säsong där? Mottager gärna både positiva & negativa åsikter/upplevelser Väljer mellan Saxnäs & Möllstorp, Öland! Tack!
    Jag gillar ju Saxnäs skarpt.... Välskött och fin camping med närhet till det mesta. I år vart ju poolen klar också. Ett annat plus är att det sällan blir algblommning i Kalmarsund. Barnen och vi stormtrivs där.
  • jmmm

Rosaid: då får du gratulera honom krävs de be för er ny vagn eller vad får er att ta de nu?

• rosaid
    jmmm skrev 2009-09-30 16:59:36 följande:
    Rosaid: då får du gratulera honom krävs de be för er ny vagn eller vad får er att ta de nu?
    ja den nya vagnen är större,hadde tänkt o ta det ändå men det blev liksom det avgörande
  • jmmm

Rosaid: ja de e väl ofta det där avgörandet som krävs för att man skall komma loss. Hur mycket räknar ni att det skall kosta?

• rosaid
    jmmm skrev 2009-10-01 08:37:42 följande:
    Rosaid: ja de e väl ofta det där avgörandet som krävs för att man skall komma loss. Hur mycket räknar ni att det skall kosta?
    min man köpte paketpris 2990 för inskrivning,teori,böcker o 4 lektioner...
    sen kostade teoripr 220,kktillstånd 220 o uppk 15ooca.....
    men jag tar över hans böcker o sen skriver jag provet när det är klart skriver jag in mig o bara tar körlektioner
  • mrseriksson

hej hopp....

Rosaid: Smart att ta böckerna efter han...ska nog jag göra med...Gratta honom...när ska kan köra upp då....?

Min man ska köpa paket han med tillsammans med ett gäng till....dom köper ett dyrare paket....med obegränsade körningar + hyra av bil/släp vid uppkörningen...teorin via nätet och böcker...

• rosaid
    mrseriksson skrev 2009-10-01 16:01:26 följande:
    hej hopp....Rosaid: Smart att ta böckerna efter han...ska nog jag göra med...Gratta honom...när ska kan köra upp då....?Min man ska köpa paket han med tillsammans med ett gäng till....dom köper ett dyrare paket....med obegränsade körningar + hyra av bil/släp vid uppkörningen...teorin via nätet och böcker...
    han ska köra en lektion nv så best när uppk blir
Svar på tråden Campingtråden campar!