• Mikah

Campingtråden campar!

Sommaren är här och alla drar iväg med med husvagn, tält, husbil eller annat. Alla som vill är välkomna hit.

Alla campare är välkomna oavsett campingsätt Båt, Husvagn, Tält, Husbil

Campingträff våren 2009
    Mattips för oss som campar (Husvagn, husbil, tält, båt)
    Mattips för oss campare *NY*
    Packlista för oss som älskar camping
    Campingtrådens - sammanfattningar om campingar vi besökt!
    Campingtrådens sammanfattningar om besökta campingar *NY*
    Campingtråden - Vilka är vi?

Dessa två länkar kan oxå vara användbara:
    "Smultron ställen" i Sverige
    ~~~~ kul i bilen ~~~

*Lägger in länken till bildtråden*
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43295786.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-03 18:33

Campingtrådens hemmacampingar
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46019220.html

Camparnas vilka är vi tråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45747788.html

Campingtråden visar upp sina andra hem
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45748409.html

Förslag på camparmat
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45748354.html

Camparnas åsikter om campingar
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45747969.html

Tack Elegi

• Svar på tråden Campingtråden campar!
  • jmmm

Frippe: de var längesen hoppas allt e bra med dig! E du sugen på vagn igen?

rosaid: spännande de här med nya vagnar själv blir jag snart skogstokig på alla vagnar vi har ena dan e hobby, andra en adria o idag har jag hittat en kabe jag vill ha kommer bli dyrt att jag går här i flera veckor känns de som... hjälp vad händer om jag får jobb där släpper man hysterin då tro??? Får ni kampanjpris under den helgen på vip? vi skall ah vip för ett hsubislmärke nu t helgen...

• Man ska ha husvagn

Diana P skrev 2009-09-19 23:37:45 följande:

Man ska ha husvagn: Vår år oxå urstädad,urpackad och såld idag!Vemodigt men skötn att platsen är fri för en mycket finare Jag har inte hängt med i debatten så länge, vad letar ni efter för vagn?
    Vi trodde vi bestämt oss för en riktigt stor. Kanske en Tábbert men den är så stor att vi inte själva har någon bil att dra den och då är vi beroende av att vi får låna våran kompis bil och det känns inte riktigt bra. Samntidigt som den i så fall bara skulle flyttas två gånger om året. Så kanske en som väger 2000 eller en som väger 1800 eller under. Vi har velat länge nu så nu är jag trött på detta. Nästa vagn får nog komma ramlandes över mig=0), fast helst i morgon. Känns tråkigt att byta från en vagn till en lite större och nyare och betydligt mycket mer pengar. Det är ju mycket roligare om det skiljer mycket i storlek och framförallt i planlösning tycker jag.
  • rosaid
    jmmm skrev 2009-09-20 20:44:14 följande:
    Frippe: de var längesen hoppas allt e bra med dig! E du sugen på vagn igen? rosaid: spännande de här med nya vagnar själv blir jag snart skogstokig på alla vagnar vi har ena dan e hobby, andra en adria o idag har jag hittat en kabe jag vill ha kommer bli dyrt att jag går här i flera veckor känns de som... hjälp vad händer om jag får jobb där släpper man hysterin då tro??? Får ni kampanjpris under den helgen på vip? vi skall ah vip för ett hsubislmärke nu t helgen...
    ja vi får bättre priser under vippträffen
  • libero

Vad ni köper vagnar här nu då.... Kul
    Vi ska ställa in vår för vintern i veckan.

• jmmm

Rosaid: grattis i förskott
    gläder mig med er som byter vagnar/beställer vagnar nu...
    vill oxå... vill oxå.... men först en dust med adria, felen trillar över oss nu, ja snart i sin rätta bemärkelse eftersom köket släpper från väggen o så läcker toatanken .
    stötte på verkstadskillen på firman vi handlat av o han tyckte jag verkligens kulle på adria, o jag ahd´r ju fördelen av att ha hälsat på bla vd under elmia mässan tillsammans med min praktikplats gäller o va listig

• medlem2

Grattis Rosaid...

Här skrevs kontrakt igår, blir ny vagn till våren...

• mariagbg

Oj vad alla köper nya vagnar! Grattis till er alla!

• Diana P

Man skulle kunna tro att det är högsäsong just nu som alla köper!!Fast det är det ju för oss köpare på priser iaf
    Här har vi stött på ett litet problem,husvagnen ska ju hämtas med firma bilen,och då passar inte våra extrabackspeglar som är till volvo.Eftersom vi bara ska köra vagnen en gång vill jag helst slippa köpa nya.Vet ni om man kan hyra speglar?Det är sånna avlånga backspeglar på bilen,liknande de nedre i länken:

www.s3f.org/v2/admin/ktml/uploads/media/Innehall/Nyheter/backspeglar.jpg

Svar på tråden Campingtråden campar!