• Mikah

Campingtråden campar!

Sommaren är här och alla drar iväg med med husvagn, tält, husbil eller annat. Alla som vill är välkomna hit.

Alla campare är välkomna oavsett campingsätt Båt, Husvagn, Tält, Husbil

Campingträff våren 2009
    Mattips för oss som campar (Husvagn, husbil, tält, båt)
    Mattips för oss campare *NY*
    Packlista för oss som älskar camping
    Campingtrådens - sammanfattningar om campingar vi besökt!
    Campingtrådens sammanfattningar om besökta campingar *NY*
    Campingtråden - Vilka är vi?

Dessa två länkar kan oxå vara användbara:
    "Smultron ställen" i Sverige
    ~~~~ kul i bilen ~~~

*Lägger in länken till bildtråden*
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43295786.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-03 18:33

Campingtrådens hemmacampingar
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46019220.html

Camparnas vilka är vi tråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45747788.html

Campingtråden visar upp sina andra hem
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45748409.html

Förslag på camparmat
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45748354.html

Camparnas åsikter om campingar
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45747969.html

Tack Elegi

• Svar på tråden Campingtråden campar!
  • rosaid

idag är vi hemma..ska ha kalas för lillan hon blir 5 år...hela dan blir det..ha en fin lördag

• mariagbg

Nu är vagnen hemma och ska städs ur. I veckan är det fuktkontroll. Sen ska den vidare till vinterförvaringen... Känns väldigt konstigt att "ställa in" den, vi har ju flera år vintercampat.

• WillElv
    Minandra skrev 2009-09-30 16:39:32 följande:
    Jag gillar ju Saxnäs skarpt.... Välskött och fin camping med närhet till det mesta. I år vart ju poolen klar också. Ett annat plus är att det sällan blir algblommning i Kalmarsund. Barnen och vi stormtrivs där.
    Tack för svar. Jo, vi gillar oxå Saxnäs jättemkt. med alla dess fördelar Men Möllstorps camping ligger i stort sett brevid Saxnäs, fast till höger om brofästet (från bron sett), så den campingen har ju samma fördelar. Bara att den är lite mindre & betydligt billigare att bo på. Men vi har en del vänner på Saxnäs som säsongar, så det kanske blir roligare där ändå. Tror Möllstorps är en liten lugnare camping, men jag kan ha fel. Spånar därför efter lite tips
  • WillElv

Någon som har förslag på campingar från Kalmar - Norrland? Ska åka i vår mars/april & har tänkt stanna på två olika campingar (barnvänliga), gärna någon camping som har nära till någon attraktion för små barn. Tips mottages gärna

• Mikah

Då åker vi till Ullared på torsdag. Fortfarande har vi den gamla Kaben då den Amestist vi bokade såldes. Så just nu funderar vi på lite olika alternativ så vi får se vad det blir för husvagn nu. Fast nu berättar jag inget förrän det är klart för jag tycker att det blir så rörigt ang vårat husvagnsköp.

Så Mia och Chris om ni tittar inom här innan ni åker till Ullared så har vi en Kabe Smaragd 540 XL -88 och en silvrig Volvo V70 -03. En Golden retriever finns också med hos oss. Mvh Ann

• MiaB72
    Mikah skrev 2009-10-04 19:08:39 följande:
    Då åker vi till Ullared på torsdag. Fortfarande har vi den gamla Kaben då den Amestist vi bokade såldes. Så just nu funderar vi på lite olika alternativ så vi får se vad det blir för husvagn nu. Fast nu berättar jag inget förrän det är klart för jag tycker att det blir så rörigt ang vårat husvagnsköp.Så Mia och Chris om ni tittar inom här innan ni åker till Ullared så har vi en Kabe Smaragd 540 XL -88 och en silvrig Volvo V70 -03. En Golden retriever finns också med hos oss. Mvh Ann
    Okidoki Då ska vi hålla utkik!! Vi kommer på fredag vid 3-tiden ungefär
  • jmmm

Mikah: men av trisst ni hard e verkligen rörigt avd gälelr era vagnar
    Var de en ametist gdl som ni bokat? vade de för planlösning ni önskar? vi själva e ju sugna på en ametist gdl eller ja gärna en diamant gdl, eller ännu hellre en amber B-GXL MEN den blir i största laget för oss o tyvärr för mycke pengar... ja ja ¨nån ny vagn blir de inte förän adria gett oss pay back o ny bil finns samt en trygg anställning för mig.
    MEN du vet vart du ska vända dig för nytt husvagnsköp
    jag kör igång praktiken för fullt imorgon. jobbar lite olika dagar så skall ni kika ner så hojta innan
    Jag drog upp till ullared utan familj o vagn i fredags, men gud vad jag saknade dte bekväma i att bara plocka ner i vagnen o sen prova osv i husvagnen o hinna ut o ta en paus o fundera lite......
    men ja så blir det när man inte har helgerna ledigt.....
    Så shoppa nu lugnt alla ullareds shoppare

• rosaid

denna veckan närmare bestämmt torsdag far vi till kreta..ska bli gott

• Mikah

jmmm.
    Jo ska det bli en ny Kabe så skulle det nog blivit där för vi gillar dem. Bra bemötande osv. Annars det nog den ordningen på Kaben vi också gillar pga av vad man får dra. Jag gillar ju fortfarande mest Kabe men vi får se.

Mia. Då får vi se om vi ses .

• jmmm

mikah: så de e var en ametist gdl??
    Ja om inte annat så mitt bemötande;)

Svar på tråden Campingtråden campar!