Kogänget
Dags för ny tråd..
Även om det är lite aktivitet, så är det skönt att ha någonstans att skriva av sig på
Hoppas ni alla har en skön sommar!
Vi ses i september tjejer!
Dags för ny tråd..
Även om det är lite aktivitet, så är det skönt att ha någonstans att skriva av sig på
Hoppas ni alla har en skön sommar!
Vi ses i september tjejer!
Låter som ni haft det toppen i småland
ja jag hoppas alla numera är upptagna den 12:e ..för det är LÄNGESEN vi träffades...
Limone låter som ett bra förlsag!
Har bara varit där 1gång..och då blev jag visserligen besviken.
Men jag ger dom gärna en ny chans...men tar isåfall pasta den här gången.
Tror jag skickade en inbjudan härinne till er som inte har fb..??
Nu har vi en ny utmaning (scrap), så in och rösta med er! (min är nr 4)
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45883269.html
Idag sticker vi på semester till Stockholm!
Återkommer på torsdag!
Ska bli jättekul att komma iväg o kolla på sånt som man vanligtvis inte gör. Vilket är ju lite pinsamt att man inte gör, för Västerås ligger ju för sjuttibumsingen bara 53 minuter bort med tåg från Sthlm!
På tisdag ska vi till Fjärilshuset, Naturhistoriska, Skattkammaren, Armémuséet och Katarinahissen (fast den får de andra kolla in själva medans jag står stadigt kvar på marken *bestämt*). Tror det var några fler saker också som står på agendan, men vi får se om vi hinner eller inte.
På onsdag ska vi till Aqua Vattenmuséet, Junibacken, Skansen och Skansen Akvariet. Tror att det där räcker för aktiviteter för hela dagen.
Vi ska köpa varsitt 2dagars Sthlmskort, så alla aktiviteter och lokaltrafiken är gratis! Ja, och så är båtarna gratis och spårvagarna. Så det blir till att åka mycket spårvagn på Djurgården.
Ja, ses på torsdag som sagt!
Kram!
oj du det var fullspäckat schema
Vill oxå t sthlm..på torsdag kväll till pride park då det är tema 90-tal..haddaway mfl uppträder då.
Men just nu ligger jag nerbäddad m 39gr feber å mår urk :-/
Nöten; jag mailar dig nu ang "partyt"...
Trist med feber Nitis Hoppas du mår bättre nu... Hade också en febervända i lördagskväll o i söndags, men nu är det bra igen.
Tack för inbjudan Har inte kollat ännu om jag jobbar...Så nyfiken på höstkollektionen! Köpte faktiskt inget nu i våras från dem, men det kliade mkt i fingrarna.
Mår bättre tack
Var till fam.läk igår, blodprovet visar ett förhöjt infektionsvärde.
Men febern är borta och jag har inte så ont i kroppen längre.
ska lämna lite mer prover idag, bla för att utesluta urinvägsinfektion...
Men läkaren tyckte jag såg väldigt pigg å fräsch ut , så så illa är det nog inte.
Ang. "partyt" så är det snudd på omöjligt att få ihop folk??
Har bjudit in 21 st..och INGEN har svarat ännu att dom kan
Tyckte ändå att jag var ute i god tid...
Så om du kommer, se till att dra med dig MÅNGA bekanta
Darling: Vilken superstolt polis i tidningen Måste ju ha varit världens lycka och få åka så där. Håller de på och värvar kommande generation kanske? Schysst var det ju i alla fall! Och vilken tur att du hade kamera med dig!!