• Nitis77

Kogänget

Dags för ny tråd..
    Även om det är lite aktivitet, så är det skönt att ha någonstans att skriva av sig på

Hoppas ni alla har en skön sommar!
    Vi ses i september tjejer!

• Svar på tråden Kogänget
  • Choko
    Minja skrev 2009-08-21 08:54:29 följande:
    Heej på er tjeejer....Här har arbets livet börjat igen, maken var hemma 1 vecka till så han har pysslat lite här hemma..Här har jag trots från 4!!! håll i olika varianter.. är bara sååå trött.....11år tjej intensivt, skall hända saker hela tiden.. sova över hos kompisar, åka och bada, käka på resturang med bästa kompisen, åka till arosfortet, högre månadspeng, åka till bbusborgen.. tjat,tjat tänker inte och allt detta på 1 dag...11 år pojke: varför , varför, du skäller allltid på mig....pojke 4 år: nyper lillasyster, gråter, vill inte äta (skit i det då ) smyger och hämtar annat i kylen, leker med kompisar, och jag är ute och letar efter honom.Vill inte sova spelar spel hela natten etc...2 årig flicka.... hämtar 134 glassar om dagen i frysen, vill inte tänker inte, klättrar, häller ut tvålen, rotar i store ssyrrans rum, målar på allt med vatten fast penna, vill inte äta, springer ut på gården och leker i vattenet som ligger över pool täcket klättrar upp för stegen när man står och målar, cyklar ut på vägen (och öppnar även grinden) vrålar aldrig livet typ 139 g per timme.och kvar ståår en sliten mamma och pappa och undrar vad f n tog sötnoosarna vägen..........
    Du är en riktig supermorsa Minja! :) Håller med Solen och Nitis om ditt sätt attt skriva - jag läser med ett leende på läpparna.
  • Choko

Hej! Inte så ofta här längre. Med oss är allt bra. Lillpojken har opererats för ljumskbråck förra veckan (två stora). Allt är bra nu, han får inte bada på tre veckor så tur att det inte var när det var som varmast.

Imorgon börjar vi på scouterna med sorebror. Eftersom Danne jobbar kväll tar jag med lillebror också. Ska bli kul, Hoppas bara att det inte blir för jobbigt för det är på kvällen efter dagis och då brukar de bli trötta snabbt.

Ha det så bra och ha en härlig och vacker höst! Kram 

• Nitis77
    skönt att op:en gick bra choko!

Jag kan bara hålla med..Minja, du är supermorsan personifierad

Koträff den 12:e september, med start på Limone:
    -Solen
    -Nitis
  • Nitis77

Solen; hur många är ni som kommer på lördag??

Nöten, kommer du också ?

Någon fler ko som tänkt dyka upp på lördag??

• Tre solstrålars mamma

Nitis: Det är två stycken kompisar till mig som sagt de hänger med. Hoppas de verkligen gör det också

KOSSOR: Skriv nu upp er genast på listan. Inte kan jag och Janita bli själv heller :-O Vore så himla skoj om ALLA kunde komma med, som i "gamla dar". {#lang_emotions_sunny}

Älskar mina små trollungar
  • Tre solstrålars mamma

Ja just de ja....jag råkade idag bli simlekis-ledare...bara sådär. Vet inte riktigt hur de där gick till för fick reda på av en vän 30 min innan att det var dags att köa till terminenes simlekis om ville vara med. Visste inte ens att fanns här men tänkte att -ja vad tusan, klart jag kan väl gå dit så får vi se sen om dotra får ngn plats eller ej. Slutade med att jag gick därifrån som simledare för 13 barn......hoppsan hejsan, vad gav jag mig nu in i för något tok. Börjar om 1,5v och då ska vi vara utbildade å klara....ooouuuups {#lang_emotions_tongue_out} Livet är fullt av överraskningar, det här var en av dem, haha

• Nitis77

Haha..vad kul solen!
    Passar dig som handen i handsken ..du kommer göra ett jätte bra jobb m de små!

• Tre solstrålars mamma

Det var väldigt snällt sagt av dig Nitis Jag ska göra mitt allra bästa, vet inte alls vad mitt element är nu när inte har ngn flygkarriär att sikta mot. Ingen aning om vad som passar mig å vad jag vill. Men de la bara köra på med allt så lär jag ju märka vad jag inte vill iaf, haha

• jordnöten

Jag vill också med den 12:e, såklart!!!! Är det verkligen inte fler som har tid och lust???

Koträff den 12:e september, med start på Limone:
    -Solen
    -Nitis
    -jordnöten

Solen: Ha ha ha vad har du gett dig in på???? Skojar bara med dig, det kommer gå så bra!! Låter som riktigt roligt uppdrag.

Svar på tråden Kogänget