Kogänget
Dags för ny tråd..
Även om det är lite aktivitet, så är det skönt att ha någonstans att skriva av sig på
Hoppas ni alla har en skön sommar!
Vi ses i september tjejer!
Dags för ny tråd..
Även om det är lite aktivitet, så är det skönt att ha någonstans att skriva av sig på
Hoppas ni alla har en skön sommar!
Vi ses i september tjejer!
Hade jag bott närmare Västerås så hade jag definitivt träffat er oftare! Nu är det mest bara att gilla läget känns det som...
Jag hoppas dock att jag någon gång kan komma över och träffa åtminstone nån av er!
oj oj, stämningen känns lite het här inne nu må jag säga.....
har full förståelse för att vissa är besvikna över den dåliga uppslutningen av träff nu på lördag, och ja, vi bokade in den för lääääääääänge sen....men saker o ting händer, och man måste prioritera...i mitt fall en nära väns 35årsfest....hade tackat nej till den tidigare för att jag skulle på denna 5årsfest....men så hände något i maj som gjorde mig såååå ledsen och tyvärr lite besviken oxå...läser ni i förra tråden runt slutet på maj så förstår ni nog...
jag hoppas dock att ni går ut o äter som bestämt på lördag!!!!!!
Darling, vad syftar du på??
Jag läste igenom förra tråden och förstår inte alls vad du menar??
Minne; ja det är super trist att du och choko flyttat från stan
Snälla rara Darling, om du medvetet valt bort ko träffen pga att ingen beklagade din sorg, så tycker jag att du är en aningens långsint.
Jag förstår att du blev ledsen över en sån sak..men såhär långt efter??
Tycker dessutom att du borde känna oss bättre än så, och veta att INGEN ko medvetet valde att ignorera din sorg!
Alla var helt enkelt upptagna m sitt...
Själv hade jag precis blivit av m nefron och hade fullt upp m vad allt det innebar...
Jätte trist att trots spikat datum för över 5 månader sen (!) så blir allt inställt.
Tacka 17:on att det är dålig uppslutning, då det velas hej vilt fram å tillbaka...
Jag har gett billigare förslag på kossa dejt, men nu orkar jag inte ödsla mer energi på detta.
Kommer hädanefter inte avboka annat för en kossa dejt, då chansen är större att det avbokas i sista stund än blir av...
nitis: det var ett bra tag sen jag sa att jag inte skulle med...så jag ser mig inte som långsint...jag var rätt besviken över att ingen hade läst mitt inlägg....då det sen skrevs så mycket till minne..jag är inte ledsen nu över att ingen beklagade sorgen då, så långsint är jag inte. jag kände helt enkelt då, när allt detta hände, att min väns fest var viktigare...då hon är en nära vän...som för övrigt blev väldigt besviken över att jag första tackade nej till henne för att vi skulle ses...
så här med facit i hand skulle jag nog inte skrivit den...känns som om jag drog igång en ytterligare het diskussion istället...
tycker oxå att det är trist att det blir så här ibland med våra träffar, men det är ju som du skrev tidigare...det var en helt annan femma när vi var hemma o mammalediga..nu har alla så fullt upp i sina liv att man helt enkelt måste prioritera... och ja, jag vet att det var min ide´och sen så drar jag mig ur....
lovan: jag vet att du skrev på facebook...så du ska inte ta åt dig av denna kossas lite småaktiga inlägg.. hopaps du mår bättre idag??? *kram*
just nu önskar jag att jag nästan kunde ta tillbaka mitt inlägg igår, men nu är det där i tråden så....
förlåt! men det var så jag kände...