• Nitis77

Kogänget

Dags för ny tråd..
    Även om det är lite aktivitet, så är det skönt att ha någonstans att skriva av sig på

Hoppas ni alla har en skön sommar!
    Vi ses i september tjejer!

• Svar på tråden Kogänget
  • Lovan

Vad ROLIGT Nöten!!! GRATTIS!!! Superglad blir jag för din skull!!!

Här börjar jag försöka se ljuset i tunneln. Det är svårt, men jag försöker så gott jag kan...

*tar upp spikklubban o ska fajtas för mina vänner!!!*
  • jordnöten

Tack Darling och Lovan!! Om allt går vägen den här gången så blir vi 5 i familjen den 1 mars

Usch vad ni var slagna hjältar då hemma hos er Darling. Har ni åkt på knorrsjukan tro??? Här är det vanlig förkylning iaf, för ganska piggt trots hosta och feber.

Lovan: Hoppas verkligen att du når fram till ljuset snart!! Så där ska du ju inte behöva må...Har du fått någon proffsig hjälp? *kram*

Ska ta en vända på tradera medans grabben sover....

• Nitis77
    Tänk nöten jag anade det på klädpartyt...men vågade inte fråga ifall att du bara ätit lite för mkt godis
    STOR grattis kram!!!
  • jordnöten
    Nitis77 skrev 2009-09-30 12:29:26 följande:
    Tänk nöten jag anade det på klädpartyt...men vågade inte fråga ifall att du bara ätit lite för mkt godis STOR grattis kram!!!
    Ha ha....ätit för mkt godis har jag nog också gjort
  • Minne
    jordnöten skrev 2009-09-30 09:26:41 följande:
    Blev VAB idag som jag trodde. Ante hostar och har feber, men ändå relativt pigg. Hoppas han hinner friskna till helgen, tänkte åka till underbara barn mässan i sthlm. Brukar göra det varje år som en liten familjeutflykt. Förra året blev det dock inget för då låg storebror på sjukhuset med hjärnskakning.Och så kan jag berätta att här ska det kalvas till våren
    Men vad roligt!!! Jättegrattis, jag håller tummar och tår att allt går bra!
  • Tre solstrålars mamma

GRATTIS Nöten Vad myyyyyysigt {#lang_emotions_kiss}
    Ja, jag SÅG det defenitivt på partyt men ville inte heller säga ngt. Tänkte att DU säger det själv när känner för det
    Instämmer med Darling: Blir allt också liiite avundsjuk. Blir inge fler barn här hemma heller faktiskt även om på sistonne allt börjat bli liiiiite sugen, haha

Älskar mina små trollungar
  • Tre solstrålars mamma

Lovan: GLad att höra du ser en liten ljusning i mörkret Fortsätt på det spåret!!!

Minja: Grattis till kameran. Då får du lära mig sedan, jag är också sugen på att börja fotografera "på riktigt" men verkar så krångligt?!

Daling: Krya på er i massor

Här hemma också varit förkylt....ja för mig mer eller mindre ända sedan skolstart. Nu har vi (barnen och jag) haft hosta ett tag men tror det börjar släppa så ser fram emot att om ngra dagar få ta bort alla kuddar under madrassen så kan få lite sömn på nätterna samt att slippa nattvaka med barnen.

Åter till pluggandet

Älskar mina små trollungar
  • Minja

Nöten: GRATTIS!!!!!!!! underbart med en liten ny kalv i hagen..
    Missförstå mig rätt nu.. håller fingrar och tår på att du har en liten kviga där inne så att du slipper all värk etc som du haft med små tjurarna.
    eller snarare skit samma vad det är för kalv!!!! bara du får må skita bra denna gång...

Här hemma fotas det för fullt, maken liksom jag, har fått en del underbara bilder skall bege mig ut i skogen och fota lite när jag får tid OCH barnen är mina bästa objekt för tillfället!!!

• Minja

kossar mig fram bakom busken och kikar i hagen.... inte en enda kossa här!!!

Här i min kalla hag del så klipper jag gräset,letar dagis stövlar på tradera, jobbar, fryser så jag skakar försösker läsa instruktions boken på kameran, jagar barn, ojar mig över mitt ex, saknar gammeltanten som fått åka till änglarna.
    jagar på gubben om sånt jag vill göra, äter godis och blir tjock, fryser som gnu,planerar trippen till ullared _OCH_är här och letar efter er... vad gör ni för någe!!!!

• Darling73

muuuuuu!!!! den här kossan står här och hackar mule och fryser om sina spenar....MEN...det finns alltid ett MEN...på torsdag flyger jag min KOs till malta med tjuren och kalvarna och syster med karl.....helt OK att veta att det där just nu är ca 24 grader och sol!!!!! he he he he he...

annars...ja, vi har klarat av ett barnkalas med 13 barn, packning, hosta, teater (Mig äger ingen...SE DEN!!!!!! ) och så jobb och lite mera packning....

Svar på tråden Kogänget