• Nitis77

Kogänget

Dags för ny tråd..
    Även om det är lite aktivitet, så är det skönt att ha någonstans att skriva av sig på

Hoppas ni alla har en skön sommar!
    Vi ses i september tjejer!

• Svar på tråden Kogänget
  • jordnöten

Tack för jättegott fika Nitis!!! Jätttefina kläder men höll mig från att köpa något, inväntar om det är ngt som måste ha från nyheterna i sept innan får iväg en order...

• Nitis77

Tack Nöten för att du kom!!
    Det var jätte kul å se dig

ja dig oxå Solen såklart

• Tre solstrålars mamma

Ja tack Nitis för gott fika och trevligt sällskap
    Roligt du med var där Nöten!!!
    Jag shoppade som vanligt på tok för mkt där från me and i eftersom gillar deras kläder nge enormt! Men den här gången mer till lillan eftersom hon alltid annars får ärva allt och tyvär är ju meandi kläderna så poppis av E så de är inte i så bra skick till L sedan...*s*. Men första gången köpte tröjor därifårn så får se hur de håller i "måttet".

Angående träffen den 12e; Jag bokar bord för 5 personer som Nitis sa på partyt idag och så hoppas jag att det blir minst 5 som dyker upp, gärna fler....*puff puff*

Älskar mina små trollungar
  • Tre solstrålars mamma

Nu har jag bokat bord den 12e på Limone för 5personer. Om det nu inte blir 5 personer så behöver jag veta det några dagar innan så kan boka av så inte uppehåller platser som andra kan få! Men hellst vill jag ringa och lägga till platser, kom igen alla

Så Nitis: Jag bollar över till dig att kolla upp om Äpplet kommer om det ok, antar du har bäst kontakt med henne av oss som skrivit upp oss..

Lovan, Minja å Darling? Kommer ni med den 12e? snäääääääälllllaaaa

• jordnöten

Sitter på jobbet....massor att görra o ögonen går snart i kors...längtar till min säng!!!!

Vilken tid bokade du Solen??

• Tre solstrålars mamma

Usch då nöten vad de låter jobbigt

Glömde jag ju skriva dit såklart. Jag bokade till 17.30 när öppnar.

Koträff den 12:e september, med start på Limone kl17.30:
    -Solen
    -Nitis
    -jordnöten

• Nitis77

Lovan kommer inte..åkte på DYR veterinär räkning igår..
    Försöker få tag i äpplet

• Lovan
    Nitis77 skrev 2009-09-04 05:08:51 följande:
    Lovan kommer inte..åkte på DYR veterinär räkning igår.. Försöker få tag i äpplet
    God morgon!

Livet snurrar fort som attans, så jag hinner inte med riktigt... Men jag går in o läser vad ni skriver i alla fall.

Japp, så är fallet. Var till veterinären igår med kattrackaren, och det kostade mig sköna 2100kronor. Fyyyyyy för den lede!
    *tar upp spikklubban o ska fajtas för mina vänner!!!*
  • Minne
    Lovan skrev 2009-09-04 07:32:27 följande:
    God morgon! Livet snurrar fort som attans, så jag hinner inte med riktigt... Men jag går in o läser vad ni skriver i alla fall. Japp, så är fallet. Var till veterinären igår med kattrackaren, och det kostade mig sköna 2100kronor. Fyyyyyy för den lede!
    Har du katten försäkrad? fast å andra sidan...det är ju i alla fall vad man får betala i självrisk
  • Lovan
    Minne skrev 2009-09-04 07:48:05 följande:
    Har du katten försäkrad? fast å andra sidan...det är ju i alla fall vad man får betala i självrisk
    Har inte det än, tyvärr.
    Har varit på väg många gånger, men då vill de ha chip-numret och den lappen hade jag tappat bort... Så jag tänkte att "Jag gör det sen." Det där sen blir ju som bekant aldrig av, så så är det med det.
    Å andra sidan hade det blivit 1800 i självrisk + 20% - dvs 2000 i alla fall. *muttrar*

Men men!
    Han fick en böld på halsen/kinden - en böld ungefär lika stor som halva hans huvud. Så ni kan gissa att den inte var särskilt rolig att ha.
    Det gick hål på den, och så vällde det ut var. Typ nästan 1dl.
    Så vi fick åka till veterinären o sätta dränage + operera bort död hud. Så han har 7 (!!!) stygn på kinden nu. Stackars liten. {#lang_emotions_cry}

Igår kväll gjorde han nåt som han inte gjort på 1½ år. Han kröp upp till mig och började göra snutt-ljud. Stackars liten hade ont och ville ha tröst efter en väldigt skrämmande dag. Plutten då!
    *tar upp spikklubban o ska fajtas för mina vänner!!!*
Svar på tråden Kogänget