Kogänget
Dags för ny tråd..
Även om det är lite aktivitet, så är det skönt att ha någonstans att skriva av sig på
Hoppas ni alla har en skön sommar!
Vi ses i september tjejer!
Dags för ny tråd..
Även om det är lite aktivitet, så är det skönt att ha någonstans att skriva av sig på
Hoppas ni alla har en skön sommar!
Vi ses i september tjejer!
Tack för jättegott fika Nitis!!! Jätttefina kläder men höll mig från att köpa något, inväntar om det är ngt som måste ha från nyheterna i sept innan får iväg en order...
Tack Nöten för att du kom!!
Det var jätte kul å se dig
ja dig oxå Solen såklart
Ja tack Nitis för gott fika och trevligt sällskap
Roligt du med var där Nöten!!!
Jag shoppade som vanligt på tok för mkt där från me and i eftersom gillar deras kläder nge enormt! Men den här gången mer till lillan eftersom hon alltid annars får ärva allt och tyvär är ju meandi kläderna så poppis av E så de är inte i så bra skick till L sedan...*s*. Men första gången köpte tröjor därifårn så får se hur de håller i "måttet".
Angående träffen den 12e; Jag bokar bord för 5 personer som Nitis sa på partyt idag och så hoppas jag att det blir minst 5 som dyker upp, gärna fler....*puff puff*
Nu har jag bokat bord den 12e på Limone för 5personer. Om det nu inte blir 5 personer så behöver jag veta det några dagar innan så kan boka av så inte uppehåller platser som andra kan få! Men hellst vill jag ringa och lägga till platser, kom igen alla
Så Nitis: Jag bollar över till dig att kolla upp om Äpplet kommer om det ok, antar du har bäst kontakt med henne av oss som skrivit upp oss..
Lovan, Minja å Darling? Kommer ni med den 12e? snäääääääälllllaaaa
Sitter på jobbet....massor att görra o ögonen går snart i kors...längtar till min säng!!!!
Vilken tid bokade du Solen??
Usch då nöten vad de låter jobbigt
Glömde jag ju skriva dit såklart. Jag bokade till 17.30 när öppnar.
Koträff den 12:e september, med start på Limone kl17.30:
-Solen
-Nitis
-jordnöten
Lovan kommer inte..åkte på DYR veterinär räkning igår..
Försöker få tag i äpplet