• Nitis77

Kogänget

Dags för ny tråd..
    Även om det är lite aktivitet, så är det skönt att ha någonstans att skriva av sig på

Hoppas ni alla har en skön sommar!
    Vi ses i september tjejer!

• Svar på tråden Kogänget
  • Lovan
    http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs268.snc1/9525_129541943111_711233111_2322849_2939533_n.jpg
    *tar upp spikklubban o ska fajtas för mina vänner!!!*
  • Lovan

Positiva kissen va...

• Minne

Stackars kisse!!! Jag jobbade ju ett tag hos en veterinär, så jag har tömt en del bölder i mina dar!! Luktar inte gott!!!
    Chipnummret kan veterinären ta fram, de scannar bara...

• Lovan
    Minne skrev 2009-09-04 09:57:01 följande:
    Chipnummret kan veterinären ta fram, de scannar bara...
    Ha ha!
    Ja, de gjorde det åt mig så nu jädrar ska jag gå in på folksam.se och fixa försäkringen.
    Minne skrev 2009-09-04 09:57:01 följande:
    Stackars kisse!!! Jag jobbade ju ett tag hos en veterinär, så jag har tömt en del bölder i mina dar!! Luktar inte gott!!!
    Nej, bölden på benet var ingen höjdare det kan jag lova... {#lang_emotions_undecided} Fast den bölden gick sönder av sig själv tämligen omgående och så fick vi "mjölka ur". Fyyyyy rackarns.

Nej, nu slutar vi att prata om det!

Vad händer i helgen då? Nåt trevligt???
  • Minne
    Lovan skrev 2009-09-04 10:16:45 följande:
    Ha ha!Ja, de gjorde det åt mig så nu jädrar ska jag gå in på folksam.se och fixa försäkringen. Nej, bölden på benet var ingen höjdare det kan jag lova... Fast den bölden gick sönder av sig själv tämligen omgående och så fick vi "mjölka ur". Fyyyyy rackarns.Nej, nu slutar vi att prata om det!Vad händer i helgen då? Nåt trevligt???
    För mig/oss? Ledig imorgon, men ska försöka få till lite scraptid på butiken i Uppsala, jobbar söndag! Annars lugnt! Fredag idag och då ska vi skämma bort oss med pizza!
  • Minja

kommer tyvärr inte jag heeller på träffen...annat inbokat denna kväll

Annars jobbar och sliter jag väldigt mycket just nu med allt från hem , barn till jobboch övrigt så att säga

• Nitis77

Synd att du inte kan komma Minja :-/

Så då blir det:
    Jag
    Nöten
    Solen
    Äpplet
    som kommer på lördag *i like*

Igår tog jag bussen ner t Sthlm å träffade 3 goa medsystrar..
    Vi satt i nästan 4tim på konditori Vetekatten å pratade om hur sjukdomsförloppet såg ut, behandlingar, komplikationer å sorgen över att inte längre kunna bli gravida..
    Det var så trevligt..men ojoj vad slut jag var på bussen hem

Nu på söndag far jag ner t Gbg/Brännö för att i 5 dgr vara på kurs via cancer/trafikskadades riksförbund...
    Det ska bli jätte intressant och KUL att lära känna en massa andra medsystrar..
    Och skönt att få lite egen "semester" ute i gbg skärgård
    Känna höststormarna vina i ansiktet med doft av havet..*underbart*

Fast schemat e fullspäckat..så det blir knappast å ligga å jäsa

Annars så rullar dagarna på..
    Var på ny 3mån kontroll i tisdags och allt såg så bra ut

Är nu 50% skukskriven tom 31 okt till å börja..
    Jag har nämligen fått ny anställning på 36tim/v !!!!!

Men känner mig absolut inte redo att börja köra så många timmar direkt...
    Är helt slut efter 3 1/2 tim/dag.. :-/

Mitt ödem problem som jag har fått som ett litet "kärt" minne av
    strålningstiden e inte kul..

Men då jag läst på att kolhydrater binder mkt vatten, har jag nu påbörjat
    GI-rivstarten och utesluter nästan alla kolhydrater i 2v tid..(1v kvar).
    Har gått ner 2.1kg på 5dar
    Efter det ska jag börja äta lite kolhydrater igen..men ytterst ytterst lite..
    Åh jag som är en riktigt smörgås älskare..*snyft*

Fick köpa nya byxor då jag ibland e så svullen i nedre delen av buken/underlivet att mina gamla byxor inte vara å tänka på..

Ska inte använda kläder som sitter åt; då det stoppar flödet och orsakar svullnad *suckar*

Men om jag går ner i vikt kanske jag kan ha mina gamla älskade diesel jeans ???
    Målvikten är 60kg..ingen strävan efter någon size 0 här inte

Nej dags för lite frukost..korv å ägg!
    GI.dieten e inga problem å följa när man får äta sån god frukost..haha

• jordnöten

Grattis Nitis till nya anställningen! Och vad härligt att det såg bra ut på kontrollen. Imponerad över den stora viktminskningen på så kort tid...

Här går ögonen i kors av trötthet. Sambon är på fiskeresa i Norge, vilket medfört att det har varit ett väldans farande o hämtande av ungar hela veckan, eftersom jag jobbat natt hela veckan. Knappt hunnit sova på hela veckan. Ont i ögonen!!! Precis lämnat grabbarna till mormor o morfar igen. Tänkte kasta mig på kudden snart. Nattjobb i natt igen.

Tråkigt att det är så många som inte kan den 12:e Ska vi satsa på ett annat datum med förhoppning om större uppslutning??? Det är ju så sällan som vi ses, och då vore det ju kul om fler kossor kan......

• Nitis77

Nej jag tycker att vi spikade datumet så pass långt i förväg..vill inte
    ta ett nytt datum.
    Men planerar gärna in EN TILL träff snart

Då kanske vi kan ses hemma hos någon å köra lite knytis??
    Typ ost/kex å lite vin ???

Hos mig funkar det oftast bara det blir lite framförhållning..så grabbarna kan planera in ngt

• Minne

Jag har lagt in lite bilder i mitt galleri från Rhodos-resan om någon är nyfiken!

Svar på tråden Kogänget