Kogänget
Dags för ny tråd..
Även om det är lite aktivitet, så är det skönt att ha någonstans att skriva av sig på
Hoppas ni alla har en skön sommar!
Vi ses i september tjejer!
Dags för ny tråd..
Även om det är lite aktivitet, så är det skönt att ha någonstans att skriva av sig på
Hoppas ni alla har en skön sommar!
Vi ses i september tjejer!
Man måste få dra ur sig allt Darling! Det är ju därför vi finns här - för att berätta både smått och stort. *kramar om*
lovan: hopaps det löser sig för dig snabbt!!! inge kul att gå omkring o må så där...
KRAM!
Nöten; ja du har helt rätt, jag uttryckte mig nog lite dåligt :-/
Darling; Ok, förlåt..då ,missförstod jag dig.
det är bra att vi ventilerar våra känslor..vänner SKA tåla sånt eller har jag fel??
Lovan; jag hoppas du får en bra kurator!! Och att du snart mår bättre.
Min har varit toppen när allt känts jobbigt under & efter behandlingen..
Tyvärr kommer jag inte heller kunna gå på kossa dejt ändå på lördag, då influensan behagade att pang poff slå till m full kraft idag *suckar*
Ska kurera mig så att gbg resan inte blir inställd...
Kram på er alla...
OJ jisses vad det skrivits nu. FÖrsökte få iväg ett meddelande igår men då dog datorn, såklart
Men nu ser jag det rasslat in meddelanden.
Darling: Ja jag minns det där meddelandet nu när ser det och är sååååå säker på att kommenterat det ngn stans.....men uppenbarligen inte Ber så hemskt mkt om ursäkt isf!!! Inte alls meningen att "dissa" utan då missade jag det bara mitt i allt annat. Ser det var under den perioden jag fick läsa ikapp massor hela tiden och så skrev jag ibland bara för å uppdatera mig lite. Försökte komma ihåg kommentera alla, sorry.
Lovan: Undrar verkligen vad som kan ha hänt dig i sommras. Måste varit något riktigt hemskt/jobbigt Hoppas verkligen du snart mår bättre igen och att dina nära å kära stöttar dig ordentligt!!! *kramar om*
Nitis: Neeej vad jobbigt om du drabbats av influensa nu Hoppas även du kurerar dig snabbt nu!!! *krya på dig*
Och så lördagen: Jag skickar mail och avbokar restaurangen.
Sköt om er kossor!!!
oj "kors i taket". Jag lyckades få iväg ett meddelande och lyckades komma in på familjeliv dessutom Har sedan i senaste meddelandet blivit "utslängd" från familjeliv direkt efter tryckt på "posta inlägget". Och sedan har jag inte kunnat komma in på fl efter det. Nu lyckas jag här 2h senare igen, otroligt...och dessutom kommer meddelandet med.
Så det funkade till sist Solen
Nöten: Japp, testade igen av ren envishet och så funkade det
Nu tänkte jag också ventilera mig här inne: Jag känner som såhär att jag är EN av de få som verkligen prioriterat våra träffar. Har jag bestämt en sak med ngn kompis så har det ingen betydelse om sedan en vän vill göra ngn samma dag/tid. Jag hoppar inte av eftersom anser att även kompisen är en människa och har ett liv och blir förmodligen besviken om jag bangar ur för att "bättre" saker dök upp. Men så fungerar jag. Många koträffar har bangats ur och även tidiga "långplanerade" träffar har det sedan droppat av kossor ifrån. Man kan inte rå för om man blir sjuk tex men tycker faktiskt att det inte är ok anledning bara för ngt annat skoj dök upp....såvida man inte säger det ärligt från början då att "jag håller det öppet". Men jag kanske är extremt "lojal".
Det har även varit tjaffs om restaurangval där ngra just "bråkat" om vilken restaurang vi ska gå till och det har märkts att vissa haft bestämda åsikter. Även där har bla jag hållt låg profil och kännt att jag tjaffsar inte om restaurangval för det är inte det som själva grejen utan själva grejen är att träffa er. Blir det ngnstans där inte gillar maten så fine..jag kan ta en kaffe istället i värsta fall.
Nu till poängen: Jag är trött på att vara en av de få som lojal med "ko-gänget" och orkar inte ödsla mer energi i tråden med prat och för att bestämma träffar OM de i slutändan ändå inte blir av/ låg uppslutning. Jag har också närmre vänner och familj som jag kan ägna mig mer tid åt istället. Bla så tackade jag nej (i fredags) till 30års fest här på lördag pga den här kossaträffen... Som sagt..prioriteringen är olika men men. Hade säkert varit "roligare" med 30 års festen men kände ändå att vi hade planerat detta sedan långt tillbaka så det fick då gå före. Hade det varit en nära vän nu som skulle ha 30års festen, ja då hade jag förmodligen haft koll på att han/hon fyllde kring det här datumet och då hade jag inte bokat in mig på en kossadate då utan att skriva "med reservation pga möjlig fest".
Nu vet ni vad jag känner. Får väl se här nu när alla ventilerat om kossatråden fortsätter eller hur det ser ut. Jag har iaf svårt att fortsätta motivera mig själv att hänga här inne och boka upp maken fler kvällar/dagar för kossaträffar som sedan avbokas in i det sista. Även min man har ett liv.....tro de eller ej
Dags att plugga!
nitis: krya på dig vännen!!!! typiskt att du åkte på det just nu...
blä blä blä...vet ni, jag känner mig lite som en 4åring just nu...barnslig, tjurig och gud vet vad allt annat...
under stora delar av mitt liv har det tyvärr varit så att det jag sagt och gjort inte uppmärksammats så speciellt alls....ungefär "jaha, sa du nåt eller?" och när nu detta hände i maj så fick jag bara vatten på min kvarn och eftersom jag ansåg att vi var en sån tajt grupp där vi alltid fanns för varann och stöttade varann så blev jag besviken och den där känslan av "utanförskap" kom över mig igen...är väl ett "mobbningsoffersyndrom" kanske....
hur som helst, hade jag varit vuxen och mogen så hade jag skrivit ett inlägg till då....men det var jag inte..sorg kan ju oxå göra sitt till...
som jag skrev igår, jag vet egentligen inte varför jag skrev som jag gjorde nu, det gjorde bara saker o ting ännnu värre, och det ber jag så mycket om ursäkt för...förstår att jag säkert fått er att tänka "galna kosjukan" om mig....hoppas att jag inte gjort er allt för besvikna på MIG som betedde mig dumt....
som Nitis skrev så är det bra att vi ventilerar våra känslor, och det är det..hoppas att ni kunde ta det och att jag ff är en kossa bland er alla...för vi är ju ett galet kogäng som både skrattar och gråter tillsammans...
nu släpper jag detta och hoppas ni förlåter mig!!!!!
solen: inge skoj med en dator som strular och ett FL som kastar ut dig titt som tätt....även fastd et fungerade nu då..
solen: förstår dig fullt ut att du är besviken...för jag tycker oxå att du faktiskt är en av de som ¨håller ihop" oss om du förstår hur jag menar...
det har ju hänt både en och två gånger att kossor har backat ur, jag inkluderat, pga av att nå annat dykt upp..sjukdom är ju en sak, det kan man ju inte styra.
det kan ju tyvärr vara så att kossorna håller på att spridas för vinden, det finns inget riktigt engagemang för att hålla ihop???