• Svar på tråden FarmWille - FB
  • UnderYtan

Vad bra för dig då kokulan :) Alla ska ju göra som dom känner. Det är ju ingen tävling i hur många grannar man har eller hur många levels man stiger :)

Alla är vi ju olika. Jag använder facebook som ett sätt att fördriva tiden på. Jag har inga regler för hur mycket jag ska ha träffat en person eller inte.

Jag tycker det är jättekul att få kontakt med gamla klasskompisar, vänner, släktingar osv. från förr som jag idag inte har irl-kontakt med. Och dom får gärna vara på min vänlista så att jag då och då kan kika in på deras sidor och se hur deras liv fortlöpet. Det är ju ett extra plus att dom har farmville också eftersom jag tycker det är kul att spela och det är positivt med många grannar där.

• Novaliz

Jag behöver 2 till grannar. Nån intresserad?

• Underbara ungar

Jag har adopterat 2 st bruna kor på 3 dagar, så kossor finns det allt.
    Får har jag inte sett på ett tag...

På tal om inget... Jag har ett svart får i min luftballong. Vad gör jag med det liksom??

Axel o5o92o * Enya o7o824 * Bebis i magen BF 1oo119
  • lelle1

Underbara ungar skrev 2009-09-21 14:14:12 följande:

Jag har adopterat 2 st bruna kor på 3 dagar, så kossor finns det allt. Får har jag inte sett på ett tag... På tal om inget... Jag har ett svart får i min luftballong. Vad gör jag med det liksom??
    Vet inte vad eller om hur man gör med svarta fåren, men dom finns nog i alla luftballonger..
  • UnderYtan

Du kan inte göra något med det fåret. Det är bara en "prydnad" liksom. Ballongen fyller ingen funktion.

• Kreativ

ångrar att jag köpte den, det tar för stor plats på min trånga farm. Tur den inte var dyr... ;)

Melvin 060609, Ida 080426
  • UnderYtan

Kreativ

Jag den tar verkligen plats. Du kan ju göra dig av med den men du får inget för den tyvärr.

Jag väntar otåligt på att dom ska släppa de två sista expanderingarna. Förstår inte varför det dröjer så länge. "Coming soon" har det står jättelänge nu!

• Kreativ

ja jag väntar också.. är mest rädd att man ska behöva ha X antal grannar igen, det är så jobbigt att få ihop det. Vill kunna köpa ändå ju Min farm är hemsk just nu... Inget får plats.

• Kreativ

haha ja ni ser ju själva.. har flyttat upp allt för att få plats med en byggnad till jag ska köpa. Försöker komma upp i ribbons såklart

Svar på tråden FarmWille - FB