• Svar på tråden FarmWille - FB
  • hyperballad
    Hallontårta skrev 2009-09-20 20:29:34 följande:
    Kan man själv hitta det på sin gård? Kommer det upp en skylt då?
    du kan hitta dem själv på fin farm, då kommer det upp en ruta där du får välja om du vill häjlpa det eller ignorera.
    men du kan tyvärr inte hjälpa fåret/kon/svanen själv utan det kan bara dina grannar göra.
    så du får helt enkelt vänta o se om det dyker upp någon hos någon av dina grannar...
    (¯`°?.¸ ♥ mamma till fantastiska lilla Skruttan - 7/5-09 - ♥¸.?°´¯)
  • Loup Garou

Fungerar era fv farms? Min har inte fungerat på hela dagen!

Liam vår sötnöt ~2009-07-14~ 10 dagar innan beräknat
  • hyperballad
    Loup Garou skrev 2009-09-20 23:09:10 följande:
    Fungerar era fv farms? Min har inte fungerat på hela dagen!
    min har funkat felfritt hela dagen, min kompis däremot försvann :-O
    när man kommer in på hennes farm är där helt tomt!!
    jag trodde först hon skulle sluta spela o hade sålt allt men ikke - den är bara borta så då blev jag lite nervös!
    (¯`°?.¸ ♥ mamma till fantastiska lilla Skruttan - 7/5-09 - ♥¸.?°´¯)
  • UnderYtan

Jag adopterar 2-4 svarta får per dag så visst cirkulerar dom fortfarande. Jag är uppe i 55 stycken :)

Jag skulle vilja att dom hade fler bruna kossor som man kan adoptera. Jag har adopterat 4 stycken och så 5 fläckiga. Det är ju inte så kul att adoptera fläckiga när man själv kan köpa/få dom.

• kokulan
    UnderYtan skrev 2009-09-21 09:22:56 följande:
    Jag adopterar 2-4 svarta får per dag så visst cirkulerar dom fortfarande. Jag är uppe i 55 stycken :) Jag skulle vilja att dom hade fler bruna kossor som man kan adoptera. Jag har adopterat 4 stycken och så 5 fläckiga. Det är ju inte så kul att adoptera fläckiga när man själv kan köpa/få dom.
    Hur många grannar har du????
  • kokulan

Jag säger å det... Jag har 10 grannar och ändå har jag lyckats att nå level 22 på två veckor. Men jag inser ju att jag kommer inte att få alla blå ribbons och heller inte kunna bygga ut min farm hur stort om helst.

Bristen på grannar beror på att jag använder mitt fejsbook för att ha kontakt med dem jag faktiskt träffar och har kontakt med irl också, totalt har jag ett trettiotal vänner.

• Myscho

Min facebook ballar ur varje dag blir så less... och inte nog med det !

har inte kunnat skicka gifts elr accepterat gifts till och från och kan inte adoptera djur... :(

Svar på tråden FarmWille - FB