• Svar på tråden FarmWille - FB
  • Kaxmaja
    Kreativ skrev 2009-09-21 15:18:51 följande:
    haha ja ni ser ju själva.. har flyttat upp allt för att få plats med en byggnad till jag ska köpa. Försöker komma upp i ribbons såklart
    byggnade köpte jag vilotälten billigast och tog minst plats. sen sålde jag alla dekorationer köpte jag höbalar samma sak där. jag har alla djur på rad då tar de mindre plats tycker jag
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ www.grodfamiljen.se ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Kreativ

jag vill ha det XP som de stora byggnaderna ger, tälten ger ju inget nämnvärt. Djuren på rad är så fult... men jagf år nog göra så jag också. Kanske blir lättare att collecta då också.

Melvin 060609, Ida 080426
  • Splach

lägg gärna till mej.

Linnea Lindqvist

(en bild på mej o massa valpar som e lite "tillgjord" )

Spelar nästan varje dag :)

• Kaxmaja
    Kreativ skrev 2009-09-21 15:34:43 följande:
    jag vill ha det XP som de stora byggnaderna ger, tälten ger ju inget nämnvärt. Djuren på rad är så fult... men jagf år nog göra så jag också. Kanske blir lättare att collecta då också.
    när jag skulle ta ribbons hade jag ingen plats för stora byggnader. nu säljer och köper jag stora byggnader för xp
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ www.grodfamiljen.se ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Småtokig
    Splach skrev 2009-09-21 15:35:43 följande:
    lägg gärna till mej. Linnea Lindqvist (en bild på mej o massa valpar som e lite "tillgjord" ) Spelar nästan varje dag :)
    Skickade till dig.
    ♥Albin 20070116 ♥Alicia 20090408♥
  • Småtokig
    Splach skrev 2009-09-21 15:35:43 följande:
    lägg gärna till mej. Linnea Lindqvist (en bild på mej o massa valpar som e lite "tillgjord" ) Spelar nästan varje dag :)
    Dock så hade jag slut på förfrågningar i Farmville.
    ♥Albin 20070116 ♥Alicia 20090408♥
  • Splach
    Småtokig skrev 2009-09-21 15:52:15 följande:
    Dock så hade jag slut på förfrågningar i Farmville.
    skickade till dej iallafall :)
  • Hallontårta

Applikationen farmville gifts, vad är det? Jag skickade en gift via den men det kom ju inte fram, likaså stod det att jag hade fått en och jag tog emot den, men jag fick den aldrig i min giftbox. Jag fattar inte? :)

• kokulan
    Hallontårta skrev 2009-09-21 21:46:46 följande:
    Applikationen farmville gifts, vad är det? Jag skickade en gift via den men det kom ju inte fram, likaså stod det att jag hade fått en och jag tog emot den, men jag fick den aldrig i min giftbox. Jag fattar inte? :)
    Den e bara fejk, de enda gåvorna du får till spelet är de som kommer från spelet.
  • Hallontårta

Ja, jag tog bort den applikationen. Så onödigt!

kokulan skrev 2009-09-21 21:50:43 följande:
    Den e bara fejk, de enda gåvorna du får till spelet är de som kommer från spelet.
Svar på tråden FarmWille - FB