• Svar på tråden FarmWille - FB
  • kokulan

Fåren har rymt! Det kommer att ske något speciellt me ballongerna snart, sanna mina ord!

• kokulan
    kokulan skrev 2009-09-21 23:18:48 följande:
    Fåren har rymt! Det kommer att ske något speciellt me ballongerna snart, sanna mina ord!
    Vad var det jag sa! Nu är fåren tillbaka!
  • Kreativ

Tack vare era tips har jag nu kommit nån vart! Jag köpte höbalar tills hela gården var full med såna, och då fick jag min sista ribbon där! Det var sååå skönt att kunna sälja bort all SKIT från gården sen!!!! Så gjorde jag likadant med byggnader, köpte en massa tält tills jag fick sista ribbonen.... sen sålde jag skiten! Plus andra byggnader jag köpt! GÖTT! Nu ser det ut som ennormal farm igen Det tog mig en timme att ordna allt detta, men gud så skönt! Nästa mål är att harva alla jäkla träd så jag kansälja bort den skiten också. Men det går långsamt... detsamma gäller djuren... det är så sjukt många man ska collecta från ju!

Ni som tycker det går segt, ta rådet att köpa billigaste dekorationen i mängder, och billigaste byggnaden i mängder, så når ni också ribbons snabbare!! När alla är nådda är det bara att sälja det man inte vill ha kvar.

Melvin 060609, Ida 080426
  • Småtokig

En av mina grannar har nått the green ribbon level. någon som vet vad det innebär?

♥Albin 20070116 ♥Alicia 20090408♥
  • kokulan
    Småtokig skrev 2009-09-22 08:31:15 följande:
    En av mina grannar har nått the green ribbon level. någon som vet vad det innebär?
    Ingen aning, men om jag får gissa så har din granne tagit alla ribbonen upp till blått och då börjar det om igen med ribbonjakten.
  • Kreativ

VA?! Börjar det OM?! Jag som sålde allt skräp på gården igår!!!!!! Skit också.

• Underbara ungar

På tal om ballongerna... Tröttnade på min o sålde den. Den tog ju så stor plats!

Axel o5o92o * Enya o7o824 * Bebis i magen BF 1oo119
  • kokulan
    Kreativ skrev 2009-09-22 11:24:43 följande:
    VA?! Börjar det OM?! Jag som sålde allt skräp på gården igår!!!!!! Skit också.
    Ja, men det var bara en kvaliciferad gissning, kan lika gärna betyda något annat med green level ribbons... så misströsta inte ännu.
  • Kreativ

haha joo jag får panik nu

Jag ska nog också sälja ballongen. Enda anledningen till att den är kvar är OM det händer nåt särskilt med den..? Den är för stor att ha, så troligen ryker den ganska snart. Förstår inte varför jag lockades att köpa den ens.

• hoppfull 80

nån som vet om man kan köpa farmvillepengar (alltså de som ser ut som sedlar) för sina mynt. Jag har expanderat så mycket man kan nu så det är mycket att skörda och jag har sällan så mycket sedlar att jag kan köpa bensin till alla traktorer. Har dock över 100000 i "mynt". Förstår ni frågan?

Svar på tråden FarmWille - FB